AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #1 Skrevet 27. september 2014 Kjøpte meg et par vintersko igår og var veldig fornøyd. Fikk et helt nytt par som ikke var prøvd på tidligere og synes dette var bra! Når jeg kom hjem bestemte jeg meg for å prøve skoene på og gikk litt rundt. Da merket jeg at de var litt for små. De kostet jo en del (over 1000 kr) og er jo sko jeg tenker å bruke i noen år framover. Mener at det er slik at man i utgangspunktet ikke har bytterett på sko eller? Har både esken og kvitteringen og har bare brukt skoene inne i huset. Synes på en måte det er litt flaut å skulle gå tilbake for å bytte, når det tross alt var jeg som valgte å kjøpe de i denne størrelsen. Altså størrelsen er overlevbar, men de strammer litt over tærne. De er av skinn og vier seg vel litt ut etterhvert, men kanskje ikke i lengden? Tenkte også at jeg skulle spørre om å få prøve de i den størrelsen jeg ønsker å bytte til, men føler meg så kravstor. I tillegg ønsker jeg et par som ikke er prøvd på før..... Føler meg litt dum nå Anonymous poster hash: 79a26...c27
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #2 Skrevet 27. september 2014 Så lenge du ikke har brukt skoene ute, vil de aller fleste skobutikker bytte varen uten problem. Ikke noe å være flau over, det er helt vanlig!Anonymous poster hash: 01653...846
Vasa Skrevet 27. september 2014 #3 Skrevet 27. september 2014 Ikke noe problem å bytte sko. Syntes ofte de passer fint i butikken, også kommer jeg hjem og syntes de passer dårlig. Så har byttet flere ganger
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #4 Skrevet 27. september 2014 Ingenting å være flau over, det er lov å ombestemme seg Om du har kvittering og eske, samt de ikke er brukt, er det ingen problem å gå tilbake å bytte dem Anonymous poster hash: e8eb4...728
Jacinta Skrevet 27. september 2014 #5 Skrevet 27. september 2014 Ingen problem når du ikke har brukt de ute, og du i tillegg har kvittering og eske.
Lille Rosa Skrevet 27. september 2014 #6 Skrevet 27. september 2014 Det har jeg gjort flere ganger uten problem Vil gjerne prøve de hjemme med rette sokker/strømper osv, og gå litt rundt med de dersom jeg er usikker på om det er riktig størrelse/passform.
Gjest Skrevet 27. september 2014 #7 Skrevet 27. september 2014 Er jo helt normalt å bytte sko, så det her er virkelig ingenting å tenke på. Husker da jeg selv jobbet i butikk og kunder kom tilbake for å returnere varer... Du kunne se på flere av de at de virkelig kviet seg for å spørre om de kunne bytte varen, og kom derfor med de lange forklaringene. Jeg kunne i grunn ikke brydd meg mindre,
The Kitten Skrevet 27. september 2014 #8 Skrevet 27. september 2014 Som de andre sier, så er det sikkert ikke noe problem. Det er helt vanlig å bytte sko. Siden du har kvitteringen kan du jo lese på den og se hva den sier om returrett. Mange har åpent kjøp i x antall dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå