AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #1 Skrevet 27. september 2014 Det var faktisk min daværende kjæreste som gjorde dette og nå er han ute av fengsel. Gjennom felles bekjente hører jeg at han drikker mye og liker å sloss på byen. Vel, det var ikke noe nytt. Men nå som han er ute hører jeg også at han fortsatt har følelser for meg og at han angrer. Jeg vil selvsagt ikke se han igjen i det hele tatt, men er redd han kommer til oppsøke meg. jeg er over selve voldtekten, men jeg er fortsatt redd han.Anonymous poster hash: 8a2f9...faa
LilleMy84 Skrevet 27. september 2014 #2 Skrevet 27. september 2014 Gå til politiet å be om besøksforbud? 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #3 Skrevet 27. september 2014 Han har jo ikke gjort meg noe ennå, har ingen grunn til det foreløpig. Er bare litt nervøs. Kanskje han ikke gidder å oppsøke meg. Jeg vet liksom ikke. Er bare skummelt at han er en fri mann nå. Pass dere for han. Han bor i Bergen og er tilsynelatende veldig snill og grei. Anonymous poster hash: 8a2f9...faa
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #4 Skrevet 27. september 2014 Pass opp for snille menn i Bergen! Anonymous poster hash: 1bb66...002 5
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #5 Skrevet 27. september 2014 Han har jo ikke gjort meg noe ennå, har ingen grunn til det foreløpig. Er bare litt nervøs. Kanskje han ikke gidder å oppsøke meg. Jeg vet liksom ikke. Er bare skummelt at han er en fri mann nå. Pass dere for han. Han bor i Bergen og er tilsynelatende veldig snill og grei.Anonymous poster hash: 8a2f9...faa Det han gjorde mot deg for 4 år siden, må da være tilstrekkelig til å forby ham å oppholde seg i samme by evt samme fylke/landsdel som den der du bor. Anonymous poster hash: 3a6ca...fd8
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #6 Skrevet 27. september 2014 Hæ? Går det ann ? La oss si at denne personen er fra Bergen å hele familien hans der ifra. Kan man virkelig tvinge han ut av egen by pga en frykt for en gjentakelse av noe han allerede har sont sin straff for? Misforstå meg ikke, skjønner godt tankegangen å den reelle frykten. Men er mer nysgjerrig på det juridiske spm.Anonymous poster hash: 189ac...e4f 2
Gjest bustyvel Skrevet 27. september 2014 #7 Skrevet 27. september 2014 Det han gjorde mot deg for 4 år siden, må da være tilstrekkelig til å forby ham å oppholde seg i samme by evt samme fylke/landsdel som den der du bor.Anonymous poster hash: 3a6ca...fd8 Et besøksforbud kan TS kanskje få, men dette tror jeg blir å ta litt for mye i. Hvilket grunnlag bygger du påstanden din på?
Gjest Hummels Skrevet 27. september 2014 #8 Skrevet 27. september 2014 Ikke lag noe oppstyr før han virkelig begynner å plage deg igjen. Lar han der være i fred så er det bare å prøve å ignorere han. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå