Gå til innhold

Hva kan man gjøre i Aberdeen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært i Aberdeen? Er det noe spennende der? Tenker å reise en langhelg, hva kan man gjøre der? :)

Anonymous poster hash: e0b83...09d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært i Aberdeen, vel og merke er dette 18 år siden. Jeg var der i fjor også, men bare lenge nok til å kjøpe togbillett til Inverness.

Det var byen som gjorde at jeg forelsket meg helt i Skottland, men etter å ha oppdaget andre byer, spesielt Edinburgh, har jeg aldri dratt tilbake til Aberdeen.

Her er noen tips til sider med mer info:

http://www.altomreiser.no/80/496/storbritannia/aberdeen.html

http://www.reiseplaneten.no/filestore/ReiseplanetensguidetilAberdeen.pdf

Skrevet

Shoppe!:) er masse butikker/kjøpesenter der. Gå tur på stranden.. Se på alle steinbyggningene:p

Anonymous poster hash: 478a0...47e

Skrevet

Spille golf, shoppe, feste, spise lunsj og gå på nattklubb i kirker.

Anonymous poster hash: 42c2b...309
Skrevet

Besøk Aberdeen Maritime Museum.

Skrevet

Jeg reiser mye i løpet av ett år og tar minst en Aberdeentur i året (billig og lett tilgjengelig fra her jeg bor). Vet ikke helt hvorfor, men jeg liker godt byen. Det er langt fra min favorittby i Europa og enda lenger fra den fineste byen jeg vet. Likevel er den perfekt til venninneturer og vi gjør i grunnen veldig lite fornuftig på disse turene. Shopper en del, spiser mye god mat og drikker både kaffe og vin mange ganger hver dag. Prater og koser oss uten så mye mål og mening med turen annet enn å slappe av. Jeg synes det er avslappende å reise dit nettopp pga at det ikke er så veldig mye man "må" se eller gjøre i motsetning til andre byer i Europa. Perfekt for å slappe av i tillegg til å brenne av litt penger.

Anonymous poster hash: fbf59...0fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...