Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2004 #1 Skrevet 12. juli 2004 Vi har fått en DVD film fra bryllupsreisen vår i Karibien av RCCL, men den virker ikke i spilleren. Har også prøvd den på PC'n men nope virker ikke Hjelp???
*Emma* Skrevet 12. juli 2004 #2 Skrevet 12. juli 2004 Den er kanskje til en annen sone enn dered DVD spillere? (Vet at USA er en annen sone enn europa feks.) Men hvordan du løser problemet vet jeg desverre ikke....
Gjest 1111 Skrevet 12. juli 2004 #4 Skrevet 12. juli 2004 Innbiller meg at du er nødt til å kjøpe enn sånn dings som gjør at du kan spille alle soner?
Gjest TomKrus Skrevet 12. juli 2004 #5 Skrevet 12. juli 2004 Innbiller meg at du er nødt til å kjøpe enn sånn dings som gjør at du kan spille alle soner? Som regel er det bare å ta den med til en forhandler så fikser de det for deg. Man trenger bare en bestemt kode og en spesiell fjernkontroll for å fikse det. Derfor bør du ikke betale mange hundre kroner for det (noe elkjøp før tok for å gjennomføre denne jobben som tar 3 sekunder).
Crazee Skrevet 12. juli 2004 #6 Skrevet 12. juli 2004 hva er rccl??? Royal Caribbean Cruise Lines, tenkjer eg Elles er det kanskje eit problem om DVD-en er spelt inn i NTSC-format? Leste tidlegare at om ikkje TVen takla det, så vart ikkje filmen vist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå