Gå til innhold

Hva er vitsen med å møte familie+venner til kjærester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mest sannsynlig blir det jo slutt uansett og da mister man jo kontakten med folk man har blitt glad i. I tillegg vet de masse personlig info om deg når det blir slutt, og sitter sikkert og sladrer. Så hva er poenget med å introdusere kjærester for familie og venner? Den feilen gjør ikke jeg igjen hvertfall.

Anonymous poster hash: bc5e4...2f3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår at du er lei deg etter bruddet men når det har gått over ser du ikke slik på det.

Folk går ikke inn i forhold i den tro at det er midlertidig. Man treffer heller ikke familie med en gang, da forholdet gjerne er noe "etablert" på det punktet.

Anonymous poster hash: 34347...04b
  • Liker 1
Skrevet

Hva er poenget med å ha kjæreste i det hele tatt da, hvis du skal se sånn på det?

Jeg har truffet familie og venner til mange av vennene mine også, uten at vi har tenkt å re sammen resten av livet av den grunn...

Anonymous poster hash: 01a2c...17c

Skrevet

Hva er poenget med å ha kjæreste, om det "blir slutt uansett"? Forstår at du er lei deg, men man kan jo ikke unngå å bli kjent med familie og venner bare fordi det er en sannsynlighet for at det blir slutt en dag. Det er jo også en sannsynlighet for at det ikke blir slutt. I tillegg treffer man sjeldent familien med en gang i forholdet.

Du har vel truffet familien til vennene dine uten å tenke at dere skal være venner resten av livet? Det er jo akkurat det samme.

Skrevet

Hva er poenget med å ha kjæreste i det hele tatt da, hvis du skal se sånn på det?

Jeg har truffet familie og venner til mange av vennene mine også, uten at vi har tenkt å re sammen resten av livet av den grunn...

Anonymous poster hash: 01a2c...17c

Nei, det er jo ikke noe poeng å ha kjæreste når det blir slutt uansett. Jeg liker ikke tanken på at menn jeg har vært sammen med vet masse intime ting om meg, i tillegg til vennene deres.

Om jeg noen gang blir sammen med noen igjen (tvilsomt) så skal de ikke få møte mine venner og familie iafall. Og jeg skal hvertfall ikke avsløre noen personlige tng om meg selv bortsett fra alder, yrke og hvor jeg trener. Er vel ikke så rart det+ Tenk om man blir dumpa så går du forbi vennene til ex-kjæresten som fniser fordi de vet at du likte å bli pissa på eller noe sånt..

Skrevet

Nei, det er jo ikke noe poeng å ha kjæreste når det blir slutt uansett. Jeg liker ikke tanken på at menn jeg har vært sammen med vet masse intime ting om meg, i tillegg til vennene deres.

Om jeg noen gang blir sammen med noen igjen (tvilsomt) så skal de ikke få møte mine venner og familie iafall. Og jeg skal hvertfall ikke avsløre noen personlige tng om meg selv bortsett fra alder, yrke og hvor jeg trener. Er vel ikke så rart det+ Tenk om man blir dumpa så går du forbi vennene til ex-kjæresten som fniser fordi de vet at du likte å bli pissa på eller noe sånt..

En ting er hva mine ekser vet (eller kanskje heller visste) om meg. En annen ting hva deres venner og familie vet om meg.

Noen ting deler man ikke med andre enn hverandre. Dersom jeg liker å bli tisset på, og jeg har en eks som har likt å tisse på meg, vil jo dette være vår felles "hemmelighet", som vi ikke nødvendigvis deler med mine eller hans venner. Ergo vil ingen av våre venner vite om vår felles interesse for gyldne dusjer, og heller ikke fnise om det dersom jeg går forbi dem.

Det at jeg aldri møtte eksens venner, var en av grunnene til at jeg gjorde det slutt. Han tenkte sånn som du gjør ("Hvorfor møte dem - det blir slutt i alle fall), og jeg følte at han levde et liv jeg ikke visste noe om.

Nå har samboern og jeg mange felles venner, det er virkelig noe jeg trives med!

Anonymous poster hash: 7ee8d...10d

Skrevet

Enig med deg. Har vært sammen med kjæresten min i 1,5 år og han har enda ikke møtt min mor eller mine venner. Det har jeg tenkt å vente noen år med også . Se om det varer først. Kanskej etter 3-4 år skal jeg vurdere det. En må være realistisk her i livet!

Anonymous poster hash: 9f18e...4a8
Gjest avocadoen
Skrevet

Nei, det er jo ikke noe poeng å ha kjæreste når det blir slutt uansett. Jeg liker ikke tanken på at menn jeg har vært sammen med vet masse intime ting om meg, i tillegg til vennene deres. Om jeg noen gang blir sammen med noen igjen (tvilsomt) så skal de ikke få møte mine venner og familie iafall. Og jeg skal hvertfall ikke avsløre noen personlige tng om meg selv bortsett fra alder, yrke og hvor jeg trener. Er vel ikke så rart det+ Tenk om man blir dumpa så går du forbi vennene til ex-kjæresten som fniser fordi de vet at du likte å bli pissa på eller noe sånt.. Anonymous poster hash: bc5e4...2f3

Så vidt jeg vet er det ikke engang naturlig å dele fetisjene sine med sin egen familie en gang, så hvorfor dele dette med svigerfamilien?

Og når du uansett har holdninger som dette, hvorfor leve et fint liv og bli kjent med noen i det hele tatt når du uansett skal dø? :)

Jeg skjønner at du sliter nå siden det sannsynligvis akkurat har blitt slutt med den du var sammen med, men det vil gå over.

Skrevet

Hva er vitsen med å få seg kjæreste i det heletatt, hvis man tenker sånn?

Anonymous poster hash: a256f...0fc
Skrevet (endret)

Fordi det er mennesker min samboer bryr seg om, og derfor er det fint å møte de som er viktigst i livet hans foruten meg selv. Han liker også godt min familie og liker godt å være med hjem til mine foreldre. Det gir en følelse av fellesskap, i tillegg til at man får flere venner og mer kjærlighet. Og det er noe ingen av oss vil takke nei til.

Det er selvsagt trist å miste familien hans hvis det skulle bli slutt, men den risken er jeg villig til å ta.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet (endret)

Fordi det er en herlig ting å bli del av hverandres liv og bli kjent med mennesker som står kjæresten din nær? Skal man aldri dele et liv sammen? Eller er det en magisk grense for når man bør møte venner og familie? Det kan jo bli slutt etter 10-15 år også.

Endret av ninuska_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...