Gjest Gladgutt Skrevet 12. juli 2004 #1 Skrevet 12. juli 2004 Jeg er gutt og spør dere jenter tilfelle jeg har misforstått noe. Jeg traff en dame på byen som jeg rota med. Vi hadde begge drukket ganske mye, men hun var en god del mer påvirket enn meg. Etter stengetid ble det litt mer klining på utsiden før jeg spurte om hun ville være med meg på nachspiel. Hun var definitivt klar for det, men ville på død og liv at jeg skulle være med henne på nachspiel. Før jeg visste ordet av det var vi en liten gjeng på vei i en taxi til et sted langt av gårde. Da vi kom fram så viste det seg at alle de andre var par som bare stakk hver til sitt. Det ble ikke noe mer drikke, så vi gikk rett på rommet. Eller HUN gikk rett på rommet. Jeg fulgte etter og da jeg kom inn hadde hun nesten kledd av seg og var halvveis nede i senga. Hun sa at jeg kunne sove i rommet ved siden av eller legge meg på senga hos henne. Jeg tok av meg til bokseren, men da jeg skulle legge meg hadde hun dratt dyna over seg og snudd seg mot veggen. Jeg satte meg på kanten av senga, men det var ikke snakk om å invitere meg under dyna eller gi meg litt plass eller dyne. Jeg hadde merket meg at hun endret seg litt underveis etter at vi kom ut av taxien, og fikk altså denne mistanken bekreftet enda en gang. Jeg fikk på en eller annen måte krøpet opp i senga og fikk meg litt dyne. Det ble ingen varm mottakelse og hun virket mer interessert i å sove. Sove for å sove, ikke sove fordi hun var drita virket det som. Jeg syntes hun oppførte seg litt bitchy og tenkte at hun er ikke verdt det og lot henne ligge. Vi ble liggende og holde litt rundt hverandre, men det var mer for at det ikke skulle være så pinlig og litt fordi at sengen var så liten. Følte hele tiden at hun trakk seg unna eller hadde hodet bort fra meg sånn at det ikke gikk an å kysse henne naturlig. Hun var ikke av den usikre typen og en dame som sannsynligvis hadde hatt ONS før. Jeg synes oppførselen hennes var mindre god, så jeg orket rett og slett ikke å prøve meg på noe. Følte kanskje at jeg var bedre enn som så. Det hører med til historien at jeg ikke har hatt så alt for mange ONS før, da jeg finner det lite givende. På den annen side så tenkte jeg også at "hun er jo ganske søt, kanskje det er bedre å la være, kanskje det er bedre å bare bli litt kjent så er i hvert fall ikke sjansen spolert hvis hun skulle vise seg å være en dame jeg kunne tenke meg å treffe igjen". Så til det jeg lurer på: Forventet hun at jeg skulle "kaste meg over henne"/ta initiativet eller var hun rett og slett ikke interessert i sex? Var det alkoholen som gjorde at hun dro meg med hele den lange veien? Lurer litt på om den bitchy holdningen var fordi hun ikke ville virke billig eller fordi at hun rett og slett ikke ville noe mer. Kan jo ha vært ”rød uke” også for alt jeg vet… Og som overskriften sier: Hvem av oss ble lurt?
Gjest TomKrus Skrevet 12. juli 2004 #4 Skrevet 12. juli 2004 Det var nok edrudjevelen som kom over henne på den lange taxituren
Icy Skrevet 12. juli 2004 #5 Skrevet 12. juli 2004 Dette har nok vært en skikkelig luremus som dro den helt ut
Lorangemy Skrevet 12. juli 2004 #6 Skrevet 12. juli 2004 Si det?! Hvem vet hva hun føler. Men ut i fra det du forteller, så må jeg bare spørre: hvorfor ble du liggende? Du kunne jo ha gått til rommet som var ledig, og sett om hun kom etter.....
Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2004 #7 Skrevet 12. juli 2004 Selv om hun ikke oppførte seg noe særlig (det er ikke alltis folk som er drita gjør det), så var det bra du ikke kastet deg over henne...!!
Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2004 #8 Skrevet 12. juli 2004 Hun synes vel det var for ille at du måtte dra helt hjem eller leie på hotell? Så det var da varme i henne alikavel. Amdre villa slengt døra i trynet på deg.Takk henne heller.
Gjest Blæææææ Skrevet 13. juli 2004 #9 Skrevet 13. juli 2004 Ingen ble lurt. Å bli invitert på nachspiel betyr da slettes ikke invitasjon til sex?! Kan skjønne det om hun hadde bedt deg med hjem, men på nachspiel?? Tosk. 8)
Gjest GreenSky Skrevet 13. juli 2004 #10 Skrevet 13. juli 2004 Ingen ble lurt. Å bli invitert på nachspiel betyr da slettes ikke invitasjon til sex?! Kan skjønne det om hun hadde bedt deg med hjem, men på nachspiel?? Tosk. 8) Slenger meg på den.
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2004 #12 Skrevet 13. juli 2004 Slenger meg på den. Vel, hun inviterte på nachspiel. Alle de andre deltagerne var par som dro hvert til sitt og hun selv gikk umiddelbart og la seg under dyna. Dessuten var det åpenbart ganske langt unna byen dette her. Jeg ville følt meg lurt, om ikke nødvendigvis fordi det ikke ble noe sex.
Gjest GreenSky Skrevet 13. juli 2004 #13 Skrevet 13. juli 2004 Vel, hun inviterte på nachspiel. Alle de andre deltagerne var par som dro hvert til sitt og hun selv gikk umiddelbart og la seg under dyna. Dessuten var det åpenbart ganske langt unna byen dette her. Jeg ville følt meg lurt, om ikke nødvendigvis fordi det ikke ble noe sex. Næhei. Hvorfor ville du følt deg lurt, da?
aline Skrevet 13. juli 2004 #14 Skrevet 13. juli 2004 Fordi hun inviterte på nachspill, noe hun tydeligvis ikke gadd likevel? Hadde jeg vært fin i farta, blitt bedt med på nachspill og takket ja til det, dratt av gårde og ingenting skjedde = ikkeno nachspill, bare ett tilbud om å ligge over hos ett u kjent menneske som brått ikke gadd å prate engang, så hadde jeg blitt både sur og snurt. Jeg hadde nok følt meg lurt jeg også, lurt for et nachspill ikke for sex. for det var ikke sex jeg ble invitert til og heller ikke sex jeg forventet. man kan føle seg lurt uten at det har med selve sexen å gjøre ser dere.
Nabodama Skrevet 13. juli 2004 #15 Skrevet 13. juli 2004 Var litt rar oppførsel det der, ja! Jeg ville også følt meg lurt, av samme grunner som Aline. Hmmm, har ihvertfall ingen logisk forklaring på hvorfor det kunne bli sånn.
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2004 #16 Skrevet 13. juli 2004 Næhei. Hvorfor ville du følt deg lurt, da? Fordi det ble invitert til nachspiel, mens det åpenbart aldri var intensjonen at det skulle bli noe nachspiel? Hva hadde du synes om du ble invitert på fest og når møtte opp gikk alle til sengs?
Malou Skrevet 13. juli 2004 #17 Skrevet 13. juli 2004 Det var nok edrudjevelen som kom over henne på den lange taxituren Men jeg hadde helt klart synes det hadde vært kjipt å bli invitert både til fest eller til sex og alle bare gikk rett og la seg ja. Men jeg tviler på at det var for å lure deg. Jennifer
Gjest Pjusk Skrevet 13. juli 2004 #18 Skrevet 13. juli 2004 Slenger meg på den. Jeg synes ikke det virker som om han tok sex'en som en selvfølge, heller frustrert over at han ble bedt på nachspiel, men når de kom frem gikk alle og la seg. Og i tillegg var "date'n" super-avvisende. Pinlig situasjon! Jeg skjønner godt du er forvirret!!
Gjest GreenSky Skrevet 13. juli 2004 #19 Skrevet 13. juli 2004 Ja da, så. Jeg har vært på nachspiel jeg, som ikke ble noe av fordi folk ble for trøtte. Sånn er det jo bare liksom, hadde brydd meg noe mer med det. Men, men. :-)
Gjest TomKrus Skrevet 13. juli 2004 #20 Skrevet 13. juli 2004 Ja da' date= så. Jeg har vært på nachspiel jeg, som ikke ble noe av fordi folk ble for trøtte. Sånn er det jo bare liksom, hadde brydd meg noe mer med det. Men, men. :-) Så hvis den dødskjekke fyren hadde invitert deg til nachspiel, med sommer i luften og du litt småkåt, så hadde du ikke i det hele tatt blitt skuffet hvis han og resten av festen gikk rett og la seg da dere kom fram? Men hvis dama inviterte deg med så er det vel noe interesse der. Det samme har skjedd med meg. På veien hjem til henne ble vi vel begge bittelitt mer edru, og litt mer trøtte, så da vi kom fram redde hun opp til meg i stua.Litt snurt, men selv var jeg faktisk mer sugen på sove enn noe annet. Men så klart ga jeg meg ikke med det, så jeg kjørte videre på neste gang jeg traff henne, og til slutt ble vi nå sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå