Gjest Lilleulv Skrevet 12. juli 2004 #1 Skrevet 12. juli 2004 Har lest at det ikke gjør noen ting å utsette mensen noen måneder... Lurer på om jeg bare skal gjøre det da, hvis det ikke er farlig!? http://www.femme.no/helse/0209163019.cfm?c...nt=6065&fx=6065 Trodde ikke man skulle tukle med sånne ting... Bruker p-plaster, og tenkte å hoppe over den plasterfrie uka denne mnd. Det er jo sommer, og jeg har ferie
Gjest 1111 Skrevet 12. juli 2004 #2 Skrevet 12. juli 2004 Det er mange delte meninger om å hoppe over mensen. jeg har vært hos flere ulike leger og helsesøstre som alle har en forskjellig mening om det. noen mener at det er farlig og at man tukler med kroppen, andre mener at det er helt ufarlig. selv hopper jeg over mensen når jeg trenger det uten at jeg har hatt noen komplikasjoner av den grunn. tror det er greit så lenge du passer på å ha mensen av og til.
Arkana Skrevet 12. juli 2004 #3 Skrevet 12. juli 2004 Det er ulike meninger om dette tydeligvis. Noen leger mener man bare bør hoppe over en i ny og ne, mens andre mener man kan hoppe over så mye man vil. En uke, slik du planlegger, tar man i allefall ikke skade av.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå