Gå til innhold

Hvor mange par sko til 1,5 åring?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sa at du antok at skoen ville være passe til våren, ikke at du ikke kom til å sjekke. Men faktum er at mange foreldre ikke tenker over det, fordi barna ikke sier fra selv om det er ubehagelig.

Det at du fyrer deg så voldsomt opp over dette sier meg bare at du kanskje føler deg litt truffet?

Anonymous poster hash: dc868...e36

Nei vet du hva, jeg prøver å få deg til å forstå at du ikke er den eneste her i verden som sjekker om skoene til barna passer! Som sagt ta ut sålen og mål, det er den beste målemetoden! Jeg er overhodet ikke truffet, jeg synes du er provoserende som antar at alle andre bruker for små sko på barna sine. Som sagt jeg kjenner ingen som TVINGER på barna sine for små sko. Da hadde jeg kontaktet bv om det var tilfelle. Vi har sko jeg har kjøpt på høsten som har vært passe etter jul. Kommer jo helt an på barnet og hvor mye de vokser. Samme med tøy, noen størrelser "står" de lenger på. Jeg antar ingenting det er det du som gjør, jeg sier det er en mulighet.

Anonymous poster hash: d9231...d7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei vet du hva, jeg prøver å få deg til å forstå at du ikke er den eneste her i verden som sjekker om skoene til barna passer! Som sagt ta ut sålen og mål, det er den beste målemetoden! Jeg er overhodet ikke truffet, jeg synes du er provoserende som antar at alle andre bruker for små sko på barna sine. Som sagt jeg kjenner ingen som TVINGER på barna sine for små sko. Da hadde jeg kontaktet bv om det var tilfelle. Vi har sko jeg har kjøpt på høsten som har vært passe etter jul. Kommer jo helt an på barnet og hvor mye de vokser. Samme med tøy, noen størrelser "står" de lenger på. Jeg antar ingenting det er det du som gjør, jeg sier det er en mulighet.

Anonymous poster hash: d9231...d7b

Hvordan vet du at de ikke tvinger på barna for små sko, det er jo ikke som om barna sier fra? Jeg sier heller ikke at foreldrene gjør det med vilje, de bare tenker ikke over det. Jeg tar alltid ut sålen og tar mål, og jeg gjør det jevnlig ikke bare når jeg kjøper skoen. Hvis den er for liten så kjøper jeg ny, uansett.

Anonymous poster hash: dc868...e36

Skrevet

Synes denne tråden sporer litt av. De aller fleste foreldrene har fått med seg at barnesko skal være en tommelengde lenger fremme med tærne.

Har en vanntett overgangsko fra ECCO. Gummistøvler med ullfor. Joggesko i skinn og vanntette joggesko. De siste to parene er fra tidligere i sommer.

Skrevet

Mini vokste akkurat ut av alle skoene sine fra i sommer, og hun trengte uansett noen varme og vanntette sko til høst og vinter. Så nå har hun et par goretex vinterstøvler fra Ponni, et par Kamik goretex joggesko og et par uforede "pen"-joggesko som kan brukes til tørre dager og småturer hvor vi bare skal fra bilen og inn på kjøpesenter feks. Hun går ikke i barnehagen ennå, men jeg regner med at vi kanskje må investere i nytt skotøy når hun begynner i januar.

Anonymous poster hash: 48bb7...e0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...