Gå til innhold

Er dette riktig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

To personer møtes og faller for hverandre, men får en litt humpete start. Det er da snakk om avstand og at ting ikke er helt på plass for den ene personen, som har det tøft akkurat nå. Den andre har akkurat kommet over en tøff periode. Ergo man er på to forskjellige plasser i livet.

Man velger derfor å avslutte da begge blir stresset. Men så sitter det to personer på hver sin kant og savner hverandre og tenker på hverandre hele tiden. Er dette riktig? Skal man ta sjangse og prøve igjen? Eller bare ta tiden til hjelp for å få savnet til å forsvinne?

Anonymous poster hash: 11eaa...022
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart man kan ta sjansen igjen. Om begge vil

Gjest Jon blund
Skrevet (endret)

Jeg fikk det til og er sammen med hun nå.

Endret av Jon blund
Skrevet

Er enig med mini-mio. Xen ( nåværende samboer) og jeg fikk det til å fungere. Men da må man åpen seg helt og snakke ut og møtes.

Vi fikk det til og da kan andre også få det til.

Anonymous poster hash: 5a557...f2f
Gjest HowardRoark
Skrevet

Jeg vet at alle kommer til å svare det politisk korrekte her, så da drister jeg meg til å leke djevelens advokat.

Om du hadde møtt ti andre nye mennesker - hadde du fortsatt følt det som du føler nå?

Av og til møter man faktisk noen som virkelig er spesielle og det er en vakker ting man ikke skal ta for gitt, men ofte er sannheten at man i slike situasjoner er styrt av begjær, usikkerhet og frykt.

:)

Skrevet

Skulle ønske min eks tenkte det samme og ikke var for redd/stolt.. Vi begge elsket hverandre.. Men han kommer aldri tilbake det vet jeg. Snakk sammen og ta sjangsen mens dere har den. Lykke til:)

Anonymous poster hash: 4271c...108

Skrevet

den som intet våger, intet vinner

Skrevet

Men jeg vil jo ikke kjøre over en som har det tungt fortiden. Kan hende det gjør ting værre for han, som trenger mer ro.

Men har også veldig lyst å si til han at jeg savner han og tenker på han. Og jeg kommer til å bli superskuffa om han velger å ikke svare på dette, eller orke å forholde seg til en slik melding. Kanskje bare vente litt til...

Anonymous poster hash: 11eaa...022

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...