Gå til innhold

Navneendring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som skal endre navn eller har gjort det, hvordan får man formidle navnet sitt til alle? Sender dere bekreftelse av endringen rundt til alle lag og foreninger en er med i? Sånn til offentlige kontorer går vel automatisk eller må en melde fra til dem også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sendt ut brev til alle mine forbindelser. Offentlige kontorer har jeg ikke sendt til. Regner med at det vil bli oppdatert automatisk etterhvert.

Skrevet

Jeg ordnet meg nye bankkort og nytt førerkort, pluss nytt pass. Resten tar jeg etterhvert som posten kommer.....

Skrevet

Jeg var innom folkeregisteret etter kjema, og håper på at det ikke tar alt for lenge til andre offentlige kontorer har fått med sedg endringen.

Skrevet

Skal ordne etterhvert. Nytt førerkort og nytt bankkort og pass tar vi litt senere. Deretter blir det etterhvert som posten kommer.

Skrevet

Vi tyvstartet litt og jeg endret navnet ca. 2 mnd før vi gifter oss. Har ikke tenkt å bruke det "offentlig" enda, men har allerede blitt kontaktet av f.eks en av bankene vi bruker. De synkroniserer navn og adresser med folkeregisteret og fikk endringen derfra. I tillegg har jeg fått ny mailadresse på jobben :sjarmor:

For de øvrige regner jeg med at jeg også tar det etterhvert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...