Khaosick Skrevet 27. september 2014 #1 Skrevet 27. september 2014 Jeg har tenkt å gå til innkjøp av en ny rettetang, siden min gamle lugger og er generelt usell å ha med å gjøre. Noen som kan anbefale en fin og god rettetang? Jeg har nå en skulderlang a-symetrisk bob og trenger en rettetang som ikke er for stor siden hårene mine i nakken er rimelig korte. Jeg har også lyst til å kunne bruke rettetangen til å krølle håret etterhvert. Noen som kan hjelpe?
Gjest LilleTusenfryd Skrevet 27. september 2014 #2 Skrevet 27. september 2014 Jeg har skulderlangt hår jeg og har gått til innkjøp av Steampod. Synes det fungerer veldig bra, og er mye mer skånsom for håret enn vanlig rettetenger. Vet imidlertid ikk ehvordan den er til krølling og sånn.
Jacinta Skrevet 27. september 2014 #3 Skrevet 27. september 2014 Jeg er veldig fornøyd med min GHD. Den lugger ikke og blir fort varm. Har hatt den i flere år og den er like bra enda. Det er også lett å krølle med den når man finner ut hvordan det gjøres, bare til å google det eller se på youtube.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #4 Skrevet 27. september 2014 GHD,beste jeg har hatt Anonymous poster hash: 534d1...933
dillyduzit Skrevet 27. september 2014 #5 Skrevet 27. september 2014 Er enig med de andre, GHD er det beste jeg har prøvd. Har glemt igjen min nå hos en venn og må bruke reserven og merker stor forskjell, både på tempratur, tid og generelt hvordan håret ser ut når jeg er ferdig.
Tibbie Skrevet 27. september 2014 #6 Skrevet 27. september 2014 Jeg klarer meg ikke uten min GHD. Den både sletter og bølger, lugger ikke og blir fort varm. Dessuten finnes den i flere størrelser, noe som er bra for deg som vil ha en tynn en Jeg har hatt min i mange, mange år, og den holder koken. Bra investering!
Harley Skrevet 27. september 2014 #7 Skrevet 27. september 2014 Jeg har akkurat fått meg Corioliss. Hadde GHD fra før. Er mer fornøyd med min nye Men GHD, corioliss, cloud 9 og Gorgeous er de jeg har vurdert til meg selv.
Khaosick Skrevet 15. desember 2014 Forfatter #8 Skrevet 15. desember 2014 Jeg har hørt mye bra om GHD selv, men jeg hørte av ei venninne som hadde GHD at den brant av håret hennes! Men det kan jo være fordi hun brukte for sterk varme og håret hennes var ihjelbleika og slitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå