Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøvde for en stund siden med en avfarging og deretter en lys askebrun. Resultatet ble litt gråbrunt, men ganske fint syns jeg selv. Skulle nå farge det litt mørkere da jeg prøver å få det litt mer likt min naturlige hårfarge, og ble anbefalt askebrun, farge 412 i de som vaskes ut i løpet av 6-8 uker. Håret ble ikke bare litt mørkere, men kullsvart og mwd lillaskjær. Så nå er all tidligere innsats bortkastet. Jeg skulle hatt det lysere igjen i dag, men har ikke mulighet til å sitte hos frisøren. Må heller kjøpe med meg noen farger og ta med på flyet dit jeg skal.

Hva anbefaler dere for å lysne hår som nå er mer eller mindre svart.. :(

Anonymous poster hash: 08888...cf9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde for en stund siden med en avfarging og deretter en lys askebrun. Resultatet ble litt gråbrunt, men ganske fint syns jeg selv. Skulle nå farge det litt mørkere da jeg prøver å få det litt mer likt min naturlige hårfarge, og ble anbefalt askebrun, farge 412 i de som vaskes ut i løpet av 6-8 uker. Håret ble ikke bare litt mørkere, men kullsvart og mwd lillaskjær. Så nå er all tidligere innsats bortkastet. Jeg skulle hatt det lysere igjen i dag, men har ikke mulighet til å sitte hos frisøren. Må heller kjøpe med meg noen farger og ta med på flyet dit jeg skal.

Hva anbefaler dere for å lysne hår som nå er mer eller mindre svart.. :(

Hva med å vaske håret mange ganger på en dag? Vil ikke det vaske ut en del av fargen?

Anonymous poster hash: cf84f...498

Skrevet

Jeg har prøvd det før og min erfaring er at de mørkere avvaskingsfargene sitter gsnske godt i og kun blir bittelitt svakere med tiden. Regner med at jeg må avfarge på en eller annen måte. Føe var det vwl bleking men nå hørte jeg om en colourremover som trekker ut pigmenter. Vet noen noe om dette?

Skrevet

Bruk en dyprensende Shampo og vask håret mye. Dette har jeg gjort tidligere

når hårfargen ble altfor mørk, og det fungerte flott på meg, den dyprensende

shampoen hårfrisøren min sendte med meg, husker jeg ikke hva heter, men

den hadde små korn i seg omtrent som en ansiktsskrubb har, og det fungerte

flott, innen 1 uke var fargen slik jeg ville ha den og jeg kunne igjen vaske håret

på normalt vis.

Anonymous poster hash: cb64b...982

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...