Gå til innhold

Damebeger

Fremhevede innlegg

Gjest muffen2
Skrevet

Jeg fikk et tips av ei som brukte damebeger og var så fornøyd med dette. leste litt på www.damebeger.no. Må si jeg er litt skeptisk... Blir dette hygienisk da? Hadde fått litt angst for at jeg ikke skulle fått det ut jeg...

Noen som har prøvd det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke prøvd det. Og kommer nok ikke til å gjøre det heller... ser utrolig nasty ut.

Gjest gjest1
Skrevet

Da jeg leste overskriften, skulle jeg nettopp inn og skrive "det høres så nasty ut" men sikka tok mine ord ut av munnen...

Gjest allium
Skrevet

Neida, ikke nasty i det hele tatt.

Nå bruker jeg ikke damebeger, men dette:

http://www.keeper.com

Men det er det samme prinsippet. Idiotiske navn forresten.

Må si jeg var litt skeptisk, men siden denne varianten var såpass rimelig, tenkte jeg at jeg hadde lite å tape på å forsøke.

Så langt er det det beste jeg har prøvd. Bind og tamponger er myyye eklere. Dette er renslig og greit, jeg behøver bare å bytte morgen og kveld, det lekker som regel ikke, det kan brukes over natten, det kan brukes på stranden uten at jeg må bytte etterpå. Praktisk på alle måter, og billig.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Det der tror jeg er noe man må prøve før man kan uttale seg jeg. Det ser jo helt jævlig ut, men folk som har prøvd sier at det ikke er det... Men jeg synes det virker litt uhygienisk jeg. På den damebegersiden sto det: det er mange som har med en flaske med vann og skyller den med hvis man mister den i do...

:o

:kvalm:

Gjest allium
Skrevet
Det der tror jeg er noe man må prøve før man kan uttale seg jeg. Det ser jo helt jævlig ut, men folk som har prøvd sier at det ikke er det... Men jeg synes det virker litt uhygienisk jeg. På den damebegersiden sto det: det er mange som har med en flaske med vann og skyller den med hvis man mister den i do...

:o

:kvalm:

Neineinei ! Ikke hvis du mister det i do ! Men offentlige toaletter har gjerne ikke vask sammen med do, så vannflasken skal være til å skylle begeret med etter at man har tømt det.

Det har jeg aldri prøvd selv. Det har ikke vært nødvendig å bytte på offentlig toalett.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Neineinei ! Ikke hvis du mister det i do ! Men offentlige toaletter har gjerne ikke vask sammen med do, så vannflasken skal være til å skylle begeret med etter at man har tømt det.

Det har jeg aldri prøvd selv. Det har ikke vært nødvendig å bytte på offentlig toalett.

:D haha, ok...

Skrevet

Ikke noe for meg, jeg er meget fornøyd med tamponger.

Skrevet

Tror heller ikke jeg kommer til å prøve dette. Syns det virker skikkelig ekkelt... Usj!! :-?

Skrevet

Uff...jeg har hørt om det der før.

Trodde det var en spøk eller noe jeg...

Noe så ekkelt :-?

Skrevet

Jeg synes det virker som en god ide, og det er nok en vanesak. Jeg har aldri brukt tamponger og synes det er dritekkelt å tenke på det. Og siden alle som har prøvd disse begerne er strålende fornøyd, så må det da være noe i det? Jeg kommer nok til å prøve det jeg også, når jeg bare kommer i gang med å menstruere igjen. Er det foresten noen som har prøvd disse og som ikke likte det?

Gjest Lilleulv
Skrevet

Fortelle oss om dine erfaringer da eir :)

Jeg kunne faktisk tenke meg å prøve en gang jeg oxo, men frykter at jeg ikke vil like det, og da blir firehundreognoe for mye penger bare for å prøve...

Eller vent litt, man kan returnere og få pengene igjen hvis man ikke er fornøyd...? Hm, jeg kunne virkelig tenke meg den jobben og pakke opp brukte sånne damebegre for å sende penger i retur. YUCK :kvalm:

Gjest allium
Skrevet

Jeg kunne faktisk tenke meg å prøve en gang jeg oxo, men frykter at jeg ikke vil like det, og da blir firehundreognoe for mye penger bare for å prøve...

Det jeg bruker koster under 200.

Skrevet

...og så deilig å tenke på at noen som sto før deg i dokøen har vasket damebegeret sitt i håndvasken... :roll:

Gjest Poirot
Skrevet
...og så deilig å tenke på at noen som sto før deg i dokøen har vasket damebegeret sitt i håndvasken... :roll:

Jaja, de har jo vakset dohender i samme vask, og de kan jo være befengt med litt av hvert, så jeg synes ikke det er så ille...

Dette er ikke noe for meg, men syens det er bra at det finnes ulike alternativer for de som ønsker å væree miljøvennlige osv. Blodet kommer ut av oss uansett. Ser ikke hvorfor det skulle være mindre renslig enn tampong.

Skrevet
Hm' date=' jeg kunne virkelig tenke meg den jobben og pakke opp brukte sånne damebegre for å sende penger i retur. YUCK :kvalm:[/quote']

:ler: :-?

Skrevet
Jaja' date=' de har jo vakset dohender i samme vask, og de kan jo være befengt med litt av hvert, så jeg synes ikke det er så ille...[/quote']

Det har du forsåvidt rett i Poirot. Og jeg er tilhenger av miljøbevissthet, så forsåvidt burde jeg kanskje prøvd det. Men det ser ikke så fryktelig OK ut... :ler:

Skrevet

Er det noen som kjenner noen som foretrekker damebeger?

Greit nok at det er miljøvennlig, men et sted går grensen! :o

Gjest Poirot
Skrevet
Er det noen som kjenner noen som foretrekker damebeger?  

Greit nok at det er miljøvennlig, men et sted går grensen!  :o

Men HVA er det som er så ille?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...