MissPierce Skrevet 27. september 2014 #1 Skrevet 27. september 2014 Som spørsmålet sier, så lurer jeg rett og slett på om du bruker hårbørste? Selv har jeg langt hår, men trenger veldig sjelden å bruke den. Så den står egentlig å samler støv. Får ut flokene da jeg vasker håret.
Leini Skrevet 27. september 2014 #2 Skrevet 27. september 2014 Ja, som regel 2 ganger pr dag. Jeg har tynne hårstrå som floker seg raskt. -og i tillegg tykt hår -.-
Tøytigern Skrevet 27. september 2014 #3 Skrevet 27. september 2014 Nei, jeg har en kam. (En blå en. Nåde den som roter vekk kammen min.) Vanligvis kammer jeg håret på morgenen. Når jeg har dusjet tørker jeg det masse med hånkle. Så kammer jeg det, buster det litt til med hendene, putter i litt paste og prøver å få det til å ligge ned, bak på toppen, og ikke stikke opp. Noe som skjelden lykkes særlig lenge... Håret mitt kan sikkert ta inn trådløse signaler. 2
Gjest Skrevet 27. september 2014 #4 Skrevet 27. september 2014 Jeg bruker hårbørsten hver dag. Om jeg ikke grer meg på et par dager får jeg en ganske så stor floke bak i nakken, så prøver å unngå det 2
MissPierce Skrevet 27. september 2014 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2014 Nei, jeg har en kam. (En blå en. Nåde den som roter vekk kammen min.) Vanligvis kammer jeg håret på morgenen. Når jeg har dusjet tørker jeg det masse med hånkle. Så kammer jeg det, buster det litt til med hendene, putter i litt paste og prøver å få det til å ligge ned, bak på toppen, og ikke stikke opp. Noe som skjelden lykkes særlig lenge... Håret mitt kan sikkert ta inn trådløse signaler. Det er jo faktisk mye mer styr med kort hår enn langt. Så ikke ut på hode om morgene når jeg hadde kort hår... Det sto til alle kanter, så var nødt til å bløte det helt for å så ordne det på nytt...
Tøytigern Skrevet 27. september 2014 #6 Skrevet 27. september 2014 Det er jo faktisk mye mer styr med kort hår enn langt. Så ikke ut på hode om morgene når jeg hadde kort hår... Det sto til alle kanter, så var nødt til å bløte det helt for å så ordne det på nytt... Ja, jeg pleier somregel å ha "kreativt" hår, hver gang jeg våkner... 1
Namine Skrevet 27. september 2014 #7 Skrevet 27. september 2014 (endret) Ja, jeg bruker børste i alle fall to ganger om dagen, morgen og kveld. Jeg har relativt langt og tykt hår, så om jeg ikke bruker børste, ser jeg ut som et lykketroll. Endret 27. september 2014 av Namine
Gjest Timber Skrevet 27. september 2014 #8 Skrevet 27. september 2014 Ja, jeg pleier somregel å ha "kreativt" hår, hver gang jeg våkner... Pulesveis? Men nei. Jeg er kommet i den alderen der menn slipper å bekymre seg for hårbørste...
MissPierce Skrevet 27. september 2014 Forfatter #9 Skrevet 27. september 2014 Ja, jeg pleier somregel å ha "kreativt" hår, hver gang jeg våkner... Så ut som jeg hadde fått elektrisk sjokk... hahaha 1
Tøytigern Skrevet 27. september 2014 #10 Skrevet 27. september 2014 Så ut som jeg hadde fått elektrisk sjokk... hahaha Derfor er det fint å kunne ta på seg et hodeplagg av typen lue eller lignende som et "fashion-statement." Sparer masse tid. 1
Gjest Gjest_Lindiana Skrevet 27. september 2014 #11 Skrevet 27. september 2014 Børster omtrent aldri håret og får sjeldent floker. Det holder å dra gjennom håret et par ganger med fingrene i dusjen. Har hår til ca. midt på ryggen. 1
Faina Skrevet 27. september 2014 #12 Skrevet 27. september 2014 Ja, det floker seg veldig lett. Maaange tynne hårstrå. Langt hår.
Silfen Skrevet 27. september 2014 #13 Skrevet 27. september 2014 Kan ikke huske sist jeg eide en hårbørste.
FruRaeder Skrevet 27. september 2014 #14 Skrevet 27. september 2014 Har bølget hår som floker seg lett. Jeg MÅ børste håret.
Fiolinisten Skrevet 27. september 2014 #15 Skrevet 27. september 2014 Jeg har hår som når meg til navlen, så ja, jeg bruker hårbørste. Håret setter seg fast i alt mulig, og jeg blir stadig overasket over hva som jeg finner i det. Børster det ikke hver dag dog, det har jeg ikke ork til rett og slett. Har ikke noe imot at håret mitt ser litt "bust" ut.
Mersh23 Skrevet 27. september 2014 #16 Skrevet 27. september 2014 Nei , selvom jeg har ganske tykt hår.. Liker å ha det litt "tousled"
Enigma90 Skrevet 28. september 2014 #17 Skrevet 28. september 2014 Ja, jeg har veldig mye hår som itillegg er langt så hårbørste er et must for meg.
Cata Skrevet 28. september 2014 #18 Skrevet 28. september 2014 Ja, jeg har hårbørste og jeg bruker den av og til, men har så kort hår at jeg i grunnen får vel så mye fasong på det med å "gre" gjennom sveisen med fuktige fingre. Ikke mye plass for noe å floke seg der.
Vulpes Skrevet 28. september 2014 #19 Skrevet 28. september 2014 Børster som regel bare håret når jeg dusjer. Får aldri floker, har så utrolig glatt hår. Synes faktisk at håret ofte blir stygt om jeg børster det, det faller så rart etterpå.
Gjest Bruker1000 Skrevet 28. september 2014 #20 Skrevet 28. september 2014 Jeg bruker det ikke Hår veldig langt og rett hår, eneste ulempen at jeg røyter veldig mye, spesielt etter jeg har dusjet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå