AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #1 Skrevet 27. september 2014 Hei. Jeg lurer på om noen her har vært, eller er i, lignende situasjon eller har noen gode råd til meg. De siste årene har jeg mistet mer og mer av meg selv. Jeg gikk skole eller jobbet, var mye med venner, trente div. opplegg på treningssenter samt klatret osv. Nå bare jobber jeg. Har ikke energi i det hele tatt til annet. Jeg er egentlig veldig glad i å lese og er interessert i historie, politikk, vitenskap mm. Men nå klarer jeg ikke ta ting til meg lenger, det går tvers igjennom hodet. Føler meg dummere for hver dag som går. Musikk var og en stor del av meg. Spilte litt piano og gitar og bare det å høre på musikk ga meg ro og en lykke-følelse. Nå hører jeg på p4 på jobb.. Har bestemt meg for å ta et realt grep i nakken, men hvor skal jeg begynne? Jobben jeg er i nå er typen hvor jeg jobber hver helg og hver helligdag med skift. Leter nå etter ny jobb og håper det vil hjelpe en del på rutinene mine. Men ønsker hobbyer igjen, trening, være med venner og få lest ut en bok på under et år... Jeg trenger rett og slett en total endring i livet mitt. Noen som kan hjelpe meg litt på vei her, hvor skal jeg begynne? Hilsen en som føler seg tom. Anonymous poster hash: ce93c...970
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #2 Skrevet 27. september 2014 Energiendringen for meg hjalp når jeg tok frem eldre musikk, fra min ungdomstid. Imponert over hvor stor boost det ga meg. Begynte å gå turer til denne musikken, noe som ga meg mer energi. Etterhvert hadde jeg mer energi til overs for venner og hobbyer. Nå i en kaldere årstid er det ekstra deilig å gå, da det er kjølig og deilig luft ute. Finn frem musikken og ta en tur i skogen Anonymous poster hash: 9357b...d79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå