Gå til innhold

Kan du noen meg med amerikanske kjoler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å få en dame til å kjøpe meg kjole fra USA men jeg kan så lite om kjoler.. :oops:

For eksempel lurer jeg på hva størrelsene betyr, hva er str 5, eller 6?

Jeg har vært å kikka på en nettsiden med sincerity-kjoler og der er så masse fint, men desverre ingen prisopplysning.

Er det noen som kan annbefale gode amerikanske brudekjolelinker?

Hva med skostørrelser? De er jo heller ikke som hjemme. Jeg er skikkelig blank altså :oops:

Jeg tar i mot alle annbefalinger og tips!!Tusen takk!

PS ønsker brudepikekjole i str 2 og 12 år'>Heisann!

Jeg har bestemt meg for å få en dame til å kjøpe meg kjole fra USA men jeg kan så lite om kjoler.. :oops:

For eksempel lurer jeg på hva størrelsene betyr, hva er str 5, eller 6?

Jeg har vært å kikka på en nettsiden med sincerity-kjoler og der er så masse fint, men desverre ingen prisopplysning.

Er det noen som kan annbefale gode amerikanske brudekjolelinker?

Hva med skostørrelser? De er jo heller ikke som hjemme. Jeg er skikkelig blank altså :oops:

Jeg tar i mot alle annbefalinger og tips!!Tusen takk!

PS ønsker brudepikekjole i str 2 og 12 år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har selv bestilt kjole fra USA og jeg er str. 12 utifra mine mål (38-40) på Bonny kjoler ihvertfall. Ta målene dine over bryst, midje og hofter så finner hun nok frem til riktig størrelse, vet de er veldig forskjellige str.

ute og går. Alle str. er i inch., men du kan bruke denne omregningskalkulatoren:

http://home.online.no/~helgnil/

Jeg har også kjøpt brudepike til dattera mi i USA, hun blir 5 år og har helt normal kroppsbygning. Tok også der mål og endte opp med str 5. Litt romslig, men har ett halvt år igjen til den store dagen også da.

Finner du ikke en mailadr. på brudekjole siden så du kan maile dem ang. prisen?!?

Håper du får noe fornuftig ut av denne mailen............ble litt rotete :lol:

Lykke til med letingen etter drømmekjolen :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjøpte gjennom RanneiH og hun fant min drømmekjole. Også brudepikekjoler til 700 kr !! Helt topp !!

Mail henne da vel.

-Cammilla-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...