AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #1 Skrevet 26. september 2014 Jeg opplevde noe sjokkerende på byen. venninnen min sier at jeg må anmelde for hun så alt som skjedde. Saken var at vi var på byen oss to med en annen venninne. Mens vi står utenfor et utested kommer eksen til kjæresten min og begynner og slenge dritt til meg og venninne nummer to. Så jeg drar til henne med vesken min og den treffer hun på overarmen. tviler på at det gjorde vondt. Men hun begynner å hyle og gråte og sparke meg i leggen så sparker tilbake. Dørvakten klikker og plutselig kommer politi og sutrekoppen fortsetter og gråte og anklage meg for vold. Så han ene politimannen drar meg til side og ber om id. null problem jeg viser han legget mitt og han sier det er ok. Men så kommer han andre politi mannen som har snakket med hun og sier at jeg var den provoserende part og jeg starter alt. Og det er helt feil! venninnen min prøver å fortelle at eksen til kjæresten startet alt og han politi mannen som snakket med meg sier ok og ber oss roe oss ned og har tenkt og la det fare. Men så kommer han andre bort og tar meg kjempehardt i armen og krever å få snakke mer med meg. og på vei bort til polit bilen tar han meg på puppene! og grafser på. en gammel gris. han var sikkert 40 år. Og ikke bare en gang men flere. Jeg spør hva i helvete han driver med og han ber meg roe meg ned hvis ikke havner jeg i arresten!!...hallo jeg er under 18 år. men det driter tydeligvis han i. men han andre kommer bort og ber oss om å gå så vi gidder ikke krangle med de. Æsj. Men venninnen min er helt sjokkert og sier jeg må anmelde og det var kjempe ekkelt. Tenk at det finnes så ekle menn som misbruker jobben sin sånn. Anonymous poster hash: 6110c...79c
dillyduzit Skrevet 26. september 2014 #2 Skrevet 26. september 2014 Jeg opplevde noe sjokkerende på byen. venninnen min sier at jeg må anmelde for hun så alt som skjedde. Saken var at vi var på byen oss to med en annen venninne. Mens vi står utenfor et utested kommer eksen til kjæresten min og begynner og slenge dritt til meg og venninne nummer to. Så jeg drar til henne med vesken min og den treffer hun på overarmen. tviler på at det gjorde vondt. Men hun begynner å hyle og gråte og sparke meg i leggen så sparker tilbake. Dørvakten klikker og plutselig kommer politi og sutrekoppen fortsetter og gråte og anklage meg for vold. Så han ene politimannen drar meg til side og ber om id. null problem jeg viser han legget mitt og han sier det er ok. Men så kommer han andre politi mannen som har snakket med hun og sier at jeg var den provoserende part og jeg starter alt. Og det er helt feil! venninnen min prøver å fortelle at eksen til kjæresten startet alt og han politi mannen som snakket med meg sier ok og ber oss roe oss ned og har tenkt og la det fare. Men så kommer han andre bort og tar meg kjempehardt i armen og krever å få snakke mer med meg. og på vei bort til polit bilen tar han meg på puppene! og grafser på. en gammel gris. han var sikkert 40 år. Og ikke bare en gang men flere. Jeg spør hva i helvete han driver med og han ber meg roe meg ned hvis ikke havner jeg i arresten!!...hallo jeg er under 18 år. men det driter tydeligvis han i. men han andre kommer bort og ber oss om å gå så vi gidder ikke krangle med de. Æsj. Men venninnen min er helt sjokkert og sier jeg må anmelde og det var kjempe ekkelt. Tenk at det finnes så ekle menn som misbruker jobben sin sånn. Anonymous poster hash: 6110c...79c Ok. Hva gjorde du på et utested in the first place? 10
MissAlba Skrevet 26. september 2014 #3 Skrevet 26. september 2014 Ok. Hva gjorde du på et utested in the first place? Herregud, det er da ikke poenget! 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #4 Skrevet 26. september 2014 Litt usammenhengende historie, men du bør absolutt anmelde om du ble befølt av en politimann. Sørg for at venninnen din vil backe deg opp. Det blir antagelig ditt ord mot hans, og da veier hans tyngst dessverre.Anonymous poster hash: 0c2b3...f96 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #5 Skrevet 26. september 2014 Tviler sterkt på at han befølte deg, sannsynligvis har du ikke tolerert at han tok i deg, gjort motstand og så har han vært borti uten å tafse. Du må gjerne anmelde, men du kommer ingen vei. Slå andre med vesken sin, maken til white trash oppførsel. Jeg har jobbet i utelivsbransjen i årevis og sett hundrevis av nesevise ungdommer som tror de er voksne med din oppførsel. Sannheten er at du er et barn, en drittunge faktisk, som aldri skulle vært på byn men heller holdt deg hjemme. Null sympati. Anonymous poster hash: 2dd81...e98 19
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #6 Skrevet 26. september 2014 Hadde du drukket mye? Ble du frivillig med bort til bilen? Det er store rom for misforståelser her.. Finner det ikke helt sannsynlig at dette har skjedd på åpen gate med masse folk rundt (som garantert så på deg).Anonymous poster hash: 6c080...1f4 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #7 Skrevet 26. september 2014 Ok. Hva gjorde du på et utested in the first place? Hva tror du folk gjør på et utested in the first place? for å more seg. og ja. vi prøvde å komme inn uten legg. hvem har ikke prøvd på det liksom. vi venninner var helt rolig og kontrollerte og ville bare ha en gøy kveld. før ekle eksen kom og fucket opp Anonymous poster hash: 6110c...79c
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #8 Skrevet 26. september 2014 Hadde du drukket mye? Ble du frivillig med bort til bilen? Det er store rom for misforståelser her.. Finner det ikke helt sannsynlig at dette har skjedd på åpen gate med masse folk rundt (som garantert så på deg).Anonymous poster hash: 6c080...1f4 bare to små øl. Jeg var helt rolig og gjord ingen plutselige bevegelser. han plasserer hånden sin rett på brystet mitt Anonymous poster hash: 6110c...79c
Gjest Iben Skrevet 26. september 2014 #9 Skrevet 26. september 2014 (endret) Uansett om historien er sann eller usann, kommer du ingen vei. Han er politimann, du er en aggressiv jente på 17. Fortsett å messe om det her, og det eneste du vil oppnå er en anmeldelse for falsk forklaring og det som verre er. Endret 26. september 2014 av Iben 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #10 Skrevet 26. september 2014 Av forklaringen din danner jeg meg et bilde av en kranglete, liten dramaqueen. Du var den første til å ty til vold, og jeg tviler veldig på at du var så uskyldig oppi det hele som du skal ha det til. Unnskyld uttrykket, men ikke faen om jeg tror på anklagene dine mot politimannen. Anonymous poster hash: d19b5...7a1 13
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #11 Skrevet 26. september 2014 Enig med innlegget over . Plus at dette er kvinneguiden ikke jenteguiden . Anonymous poster hash: 78aab...0d8 4
dillyduzit Skrevet 26. september 2014 #12 Skrevet 26. september 2014 Hva tror du folk gjør på et utested in the first place? for å more seg. og ja. vi prøvde å komme inn uten legg. hvem har ikke prøvd på det liksom. vi venninner var helt rolig og kontrollerte og ville bare ha en gøy kveld. før ekle eksen kom og fucket opp Anonymous poster hash: 6110c...79c Det var dere som lagde den dårlige stemningen utifra det jeg fikk inntrykk av, det er du som virket aggressiv også da i tillegg, et utested når du er mindreårig? Ja, lykke til er det eneste jeg kan si. 3
minister-mio Skrevet 26. september 2014 #13 Skrevet 26. september 2014 Hva mener du med "hallo jeg er under 18"? Du kan havne i arrest allikevel, og du var på et utested 2
Mental Skrevet 27. september 2014 #14 Skrevet 27. september 2014 Om historien er sann og om du velger å anmelde, vær ihvertfall høfligere og bann mindre. At folk på KG mener at du fremstår som en dramaqueen/drittunge er en ting, men om du skal overtale retten så må du virkelig skjerpe deg. 4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #15 Skrevet 27. september 2014 Jeg synes du virker som en bortskjemt liten drittunge. Politimannen burde ha arrestert deg for slikt oppførsel. Og du vil anmelde? Haha... Skjerp deg, og bann litt mindre så blir livet lettere og lær deg å oppfør deg.Anonymous poster hash: 7f222...ffc 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #16 Skrevet 27. september 2014 Jeg har all verdens forståelse for at det å bli tafset på av en politimann må være en forferdelig kjip opplevelse og vel verdt en anmeldelse. Slik TS fremstår, derimot, er det jo åpenbart at dette er en kranglete fjortisjente som er sint på en politimann. I tillegg hadde du altså drukket, prøvd å snike deg inn på et utested med utestedets skjenkebevilling som innsats og det var du som først ble voldelig mot eksen til typen din. Så nei, ingen sympati som helst. Bitchy tenåringsjente som skaper trøbbel. Synd på politifolk som må hanskes med slik idioti hver helg. Anonymous poster hash: 8404d...4b3 2
Gjest rangle Skrevet 27. september 2014 #17 Skrevet 27. september 2014 du var på byen uten legg , under 18 men viste polititet id og han sier at det er ok? Så lenge du var der og kranglet, var full så vil ikke noe du sier telle så mye nei. da spiller det dessverre ingen rolle om det er sant eller ikke. du er ikke den første til å rope om *gammelgrispolitimanntokpåmeg* Er selvfølgelig ikke greit at han tar deg på puppene om han gjorde det,virker bare litt for rotete de opplysningene du kommer meg her
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #18 Skrevet 28. september 2014 bare to små øl. Jeg var helt rolig og gjord ingen plutselige bevegelser. han plasserer hånden sin rett på brystet mittAnonymous poster hash: 6110c...79c Hadde du ikke nettopp brukt vold mot en annen? Jeg hadde også ført deg fysisk bort. Det er jo muligheten for at det ikke var med vilje, at du var litt mer utagerende enn du selv tror, og han derfor måtte ta tak i deg. For min del tror jeg ikke på deg. At en politimann står å tafser på deg utenfor et utested med masse folk rundt.. Nop, det hadde folk sett. Dere hadde nok endel øyne på dere og noen hadde reagert. Anonymous poster hash: 6c080...1f4
Gunvald Skrevet 28. september 2014 #19 Skrevet 28. september 2014 Dette er vel grunnen til at mange ikke tør å anmelde situasjoner som dette, og det som verre er. Hvordan vet dere at dette ikke skjedde? Ingenting overrasker meg, heller ikke at politimenn på 40 something tar seg til rette. Om TS var aldri så mye dramaqueen så skal han vel fortsatt ikke ta henne på puppene?! Mulig hele historien ikke er sann, at hun overreagerer, at hun begynte osv. Men ikke kom her å påstå at det hun forteller ikke stemmer, for det VET ingen av dere. Samme hva som skjer eller ikke, anmeld det, TS. Kanskje er du en av flere, og da er det bedre om alle anmelder i stedet for ingen? Ikke hør på de som ikke tror på deg. Tviler ikke et sekund på at det ikke finnes en og annen gris av en politimann ute å går. Pervoer kan ha alle mulige yrker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå