Gå til innhold

Utrolig hva et lite smil kan gjøre

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tirsdag morgen, litt før kl 8 gikk det på ei rødhåret jente på tbanen på Majorstuen. Jeg sto ovenfor døren hun gikk på og hun ga meg et lite smil idet vi fikk øyekonakt. For en som ikke får all verdens oppmerksomhet fra jenter ga bare det lille smilet meg et lite boost. Det gjorde en trøtt tirsdagsmorgen litt bedre. Så ikke nøl å smil til folk. Utrolig hva det kan gjøre :)

Anonymous poster hash: 5196a...3f1
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På tirsdag morgen, litt før kl 8 gikk det på ei rødhåret jente på tbanen på Majorstuen. Jeg sto ovenfor døren hun gikk på og hun ga meg et lite smil idet vi fikk øyekonakt. For en som ikke får all verdens oppmerksomhet fra jenter ga bare det lille smilet meg et lite boost. Det gjorde en trøtt tirsdagsmorgen litt bedre. Så ikke nøl å smil til folk. Utrolig hva det kan gjøre :)

:danse::danse::danse:

Anonymous poster hash: 776e0...0fb

Skrevet

Fin opplevelse, ikke sant? :)

Skrevet

Jeg, som er ganske knust av kjærlighetsorg, fikk også et smil fra en kjekk fremmed mann i dag, da jeg skulle betale for kaffen. Deilig :)

Anonymous poster hash: ddb41...1d7
  • Liker 2
Gjest HowardRoark
Skrevet

Ja, er ikke det utrolig?

Jeg husker faktisk første gangen jeg som tenåring dristet meg til å se på og smile til en fremmed ung pike. Det var på en flyplass i Spania og jeg tror jeg var ganske nervøs, men jeg hadde bestemt meg at nok var nok. Vi passerte hverandre og jeg gav henne mitt beste smil og hun smilte tilbake!

Til meg? Utrolig. Hverdagsmagi kaller jeg det. Siden den gang har det blitt mange smil og blikk, både til menn og kvinner, i alle aldrer og størrelser.

HIlsen mannen med det lure smilet.

:)

• Liker 3
Skrevet

Ingenting slår et tilfeldig smil etter en trøtt og sliten morgen :biggrin:

Skrevet

Har en kunde som ofte handler der jeg jobber, han smiler og er flørtete, og det er utrolig morsomt med litt ekstra oppmerksomhet! :D

Han har kjæreste/kone og barn, og jeg er ikke interessert i han på noen måte, men oppmerksomheten gir en liten energiboost i en stressende kassejobb og lange køer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...