Gjest Skrevet 9. oktober 2014 #81 Del Skrevet 9. oktober 2014 age of empires 2 faktisk, det er jo eldgammelt. Så dere spiller det som folk spiller starcraft, der det handler om å være raskest mulig på touch typing? Ja Ganske mye å holde styr på og planlegge. Er veldig intenst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelarve Skrevet 9. oktober 2014 #82 Del Skrevet 9. oktober 2014 Lord of the Rings Online. Rundt 340 timer, men jeg har spilt det siden... 2009 eller 2010, så det blir mange flere timer tilsammen siden spillet ikke var tilgjengelig på Steam før. Vet ikke hvorfor jeg liker dette spillet så mye. Jeg er i min helt egen verden når jeg spiller det Team Fortress 2. 82 timer. Har ikke spilt siden november 2013 faktisk. Morsomt spill. Det er underholdene. Assassin's Creed II. 0 timer. Må spille nummer 1 først. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 9. oktober 2014 #83 Del Skrevet 9. oktober 2014 age of empires 2 faktisk, det er jo eldgammelt. Så dere spiller det som folk spiller starcraft, der det handler om å være raskest mulig på touch typing? Det finnes en HD versjon som kom for bare et år siden ca. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 10. oktober 2014 #84 Del Skrevet 10. oktober 2014 Nå ble det visst 70 spill istedet. Så at Farming Stimulator 15 kom ut nå i oktober, og var redusert i pris nå. Jeg er helt håpløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 8. november 2014 #85 Del Skrevet 8. november 2014 Anbefaler du Transocean? Kommer da helt ann på hva du liker, jeg kan umulig svare på det. Spillet er helt greit liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest extra Skrevet 8. november 2014 #86 Del Skrevet 8. november 2014 Kommer da helt ann på hva du liker, jeg kan umulig svare på det. Spillet er helt greit liksom.. Eh...jeg spurte om du anbefalte det med bakgrunn i din subjektive mening. Hva jeg liker eller ikke liker var ikke temaet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 8. november 2014 #87 Del Skrevet 8. november 2014 Eh...jeg spurte om du anbefalte det med bakgrunn i din subjektive mening. Hva jeg liker eller ikke liker var ikke temaet. Det er helt greit.. (Spillet altså) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 8. november 2014 #88 Del Skrevet 8. november 2014 Nå ble det visst 70 spill istedet. Så at Farming Stimulator 15 kom ut nå i oktober, og var redusert i pris nå. Jeg er helt håpløs. Det er da ingenting, jeg poppa opp på 152 fra 140(?) etter Halloweensalget. :fnise. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 9. november 2014 #89 Del Skrevet 9. november 2014 Gawd, snart kommer black friday..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 9. november 2014 #90 Del Skrevet 9. november 2014 Gawd, snart kommer black friday..... ....crap. Og vintersalget ikke minst. Lurer på om jeg skal be HrMinya om å bytte passord på paypal'en min for å holde meg unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 9. november 2014 #91 Del Skrevet 9. november 2014 Mine mest spilte spill er: Counter-Strike: Global Offensive: 552 timer Terraria: 426 timer The Binding of Isaac: 329 timer Banished: 72 timer Har en tendens til å spille 2-3 spill veldig intenst i en periode, så av godt over 100 spill er det bare et par som har blitt spilt mer enn et par timer Akkurat nå er det mest The Binding of Isaac: Rebirth det går i, men det har vært ute i mindre enn en uke, så der har jeg bare 17 timer så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aella Skrevet 10. november 2014 #92 Del Skrevet 10. november 2014 Noen som har lyst å joine dota 2?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #93 Del Skrevet 10. november 2014 OMSI 2 ETS 2 F1 2014 Anonymous poster hash: dc4be...a6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 10. november 2014 #94 Del Skrevet 10. november 2014 ....crap. Og vintersalget ikke minst. Lurer på om jeg skal be HrMinya om å bytte passord på paypal'en min for å holde meg unna. Det verste var Amazon.com sine steam-tibud ifjor. Huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 10. november 2014 #95 Del Skrevet 10. november 2014 The sims 4, spilt det 2 ganger. Temmelig bortkasta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 10. november 2014 #96 Del Skrevet 10. november 2014 The sims 4, spilt det 2 ganger. Temmelig bortkasta. Sims 4 er vel et Origin-lansert spill og finnes ikke på steam? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest extra Skrevet 10. november 2014 #97 Del Skrevet 10. november 2014 Jeg har så lyst på følgende spill (blir off topic i forhold til det tråden handler om): - Ryse - The evil within - Tropico 5 - Civilization V - Alien: Isolation Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhaegar Targaryen Skrevet 10. november 2014 #98 Del Skrevet 10. november 2014 Red Faction Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haru Skrevet 11. november 2014 #99 Del Skrevet 11. november 2014 The Elder Scrolls V: Skyrim Alien Isolation Deus Ex: Human Revolution Dead Rising 3* Resident Evil 4 HD Resident Evil 6 Velvet Assassin State of Decay Dreadout* * PC porten av DR3 er låst til 30fps. Dette kan du fjerne, men det bruker mye datakraft * Dreadout er en ripoff av Fatal Frame. Om ikke det var nok så er gameplay-designet så ustabilt og frustrerende at til og med jeg, en uprofesjonell indie kunne designet et hundre ganger bedre gameplay. Jeg mener det. Og jeg tror andre seriøse indier kunne gjort det bedre også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 11. november 2014 #100 Del Skrevet 11. november 2014 Sims 4 er vel et Origin-lansert spill og finnes ikke på steam? Ha ha, du har nok rett der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå