Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kjæreste som elsker og overraske meg, og til bursdagen min fikk jeg tur til Paris. Turen var helt uforglemmelig og jeg sitter virkelig igjen med minner for livet.

Problemet er at han snart har bursdag selv men jeg har absolutt ikke økonomi til å gi en så stor gave til han da jeg er student. Jeg er fullstendig klar over at han ikke forventer det samme tilbake og jeg vet at han hadde vært fornøyd uansett hva jeg hadde gitt han. Men jeg føler meg likevel ganske "liten" og at det nesten blir flaut å bare gi han en vanlig gave. Forholdet er relativt ferskt så dette er nok noe som vil bli lettere med tiden håper jeg. Men er det noen som har noe tips om en opplevelse eller gave jeg kan gi han som ikke koster allverden?

Anonymous poster hash: 3dd74...a4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med å ringe moren hans og spørre om du kan få komme på besøk og sjekke loftet hennes, så finner du frem kjempe mange av hans gamle favorittleker fra da han var liten. Disse pakker du inn en og en og legger de som en slags sti fra inngangsdøra i leiligheten han eller din og frem til kanskje soverommet. Der har du tent tusen talgelys og satt på fin musikk, og gir han en times gratis massasje.

Etterpå setter du frem maten (som du har forberedt på forhånd og oppbevart inn i stekeovnen) og serverer han deilig mat, aller helst favorittmaten hans.

Dette er jo nesten helt gratis utenom maten!

Anonymous poster hash: 88c00...3a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...