Gjest Citronella Skrevet 28. september 2014 #41 Del Skrevet 28. september 2014 Hun er både pen, sjarmerende, sensuell og dritsexy. Hun har veldig utstråling og karisma, og har den litt vampete, deilige looken. Full pakke! Som jeg skulle sagt det selv! Hun gjør meg svimmel, og jeg er hetero så det holder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 28. september 2014 #42 Del Skrevet 28. september 2014 Synes hun så kjedelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #43 Del Skrevet 28. september 2014 Nei. Jeg begriper ikke greia med Scarlett. Synes hun ikke er litt søt engang. Ei som er bittelitt snarlik på noen bilder ( http://celebritiesexercise.com/wp-content/uploads/2014/02/Amber-Heard.jpg ) men som utstråler noe mye vakrere, er Amber Heard. Hun er pen! Anonymous poster hash: e6e65...bbc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #44 Del Skrevet 28. september 2014 mannfolka forguder henne fordi hun er definisjonen på en fødekropp! Anonymous poster hash: 33507...551 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. oktober 2014 #45 Del Skrevet 8. oktober 2014 Jeg synes hun er kjempe flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 11. oktober 2014 #46 Del Skrevet 11. oktober 2014 Ja, syns det ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruslebiff Skrevet 11. oktober 2014 #47 Del Skrevet 11. oktober 2014 Hun er definitivt flott, men jeg kan nok nevne en hel haug med andre kvinner jeg finner enda mer attraktive. Som flere sier, så tar hun seg nok bedre ut på film og i bevegelse enn bilder. Det blir litt som Cameron Diaz. Hun er ikke spesielt fotogen, men på film, WOW. For en utstråling! http://imgur.com/tpgnJRm giphy.gif tumblr_m4tqeuEQRv1rqrk6x.gif Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 11. oktober 2014 #48 Del Skrevet 11. oktober 2014 Cameron Diaz i The Mask er eyecandy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #49 Del Skrevet 11. oktober 2014 Ja, ærlig talt så er hun nydelig Anonymous poster hash: f10d0...eb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #50 Del Skrevet 11. oktober 2014 før syns jeg ikke det syntes faktisk hun var direkte stygg men så så jeg he's not that into you og fikk øynene opp for henne.hun er faktisk vakker vakker. ikke random-kjedelig-vakker som jessica alba Anonymous poster hash: 1b4e4...947 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 11. oktober 2014 #51 Del Skrevet 11. oktober 2014 Hun er ikke en kjendis jeg blir helt wow av utseendemessig. Jeg foretrekker et mindre kommersielt utseende, men hun er absolutt en av de heldige innen genlotteriet. Leppene og puppene (er puppene ekte da...?) er nok hennes beste trekk. Hun ser i tillegg veldig tiltalende og hyggelig ut, noe som hjelper på. Det er noen kjendiser som er kjempepene, men som er litt småskremmende fordi de har en utstråling og et utseende som holder folk på avstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 11. oktober 2014 #52 Del Skrevet 11. oktober 2014 Hun er definitivt flott, men jeg kan nok nevne en hel haug med andre kvinner jeg finner enda mer attraktive. Som flere sier, så tar hun seg nok bedre ut på film og i bevegelse enn bilder. Det blir litt som Cameron Diaz. Hun er ikke spesielt fotogen, men på film, WOW. For en utstråling! http://imgur.com/tpgnJRm giphy.gif tumblr_m4tqeuEQRv1rqrk6x.gif Godt eksempel, Cameron Diaz har jeg aldri syntes er noe særlig på bilder, men på film og i intervjuer stråler hun og blir så utrolig flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shai Skrevet 18. november 2014 #53 Del Skrevet 18. november 2014 Synes hun er søt, men jeg forstår ikke hvorfor alle synes hun er en så god skuespiller. Synes hun spiller litt falskt og det ødelegger hele damen litt for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 18. november 2014 #54 Del Skrevet 18. november 2014 Syns hun er pen, men ikke smellvakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 19. november 2014 #55 Del Skrevet 19. november 2014 Ja, kjempepen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhaegar Targaryen Skrevet 21. november 2014 #56 Del Skrevet 21. november 2014 Hun har en flott kropp men ansiktet synes jeg ser helt alminlig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
masekopp Skrevet 21. november 2014 #57 Del Skrevet 21. november 2014 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 21. november 2014 #58 Del Skrevet 21. november 2014 Neh... ikke noe spesielt i det hele tatt, helt alminnelig syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg