Gjest Kritisk Skrevet 26. september 2014 #1 Skrevet 26. september 2014 En liten gledestråd om høstferie med barn, som kanskje kan gi tips og inspirasjon til andre. Synes det er så gøy å høre om andres planer for ferien, om de er små eller store. Jeg og min datter reiser til østlandet i morgen hvor vi skal være hos familie frem til tirsdag morgen, da går turen videre til Frankrike og Disneyland Stor stas. Ellers så blir det små skogsturer og besøk til familie vi ikke ser så ofte Har ikke hatt høstferie på over 2 år da jeg studerer, og da legges ofte eksamener til denne uka. Dette året gjorde det heldigvis ikke det, jippi! 1
LilleBallerina Skrevet 26. september 2014 #2 Skrevet 26. september 2014 Vi skal gå litt turer i nærområdet, leke med venner, besøke familie og ta det helt med ro. Kjenner jeg fireåringen rett blir det tid til litt Lego også
Gjest Kritisk Skrevet 26. september 2014 #3 Skrevet 26. september 2014 Vi skal gå litt turer i nærområdet, leke med venner, besøke familie og ta det helt med ro. Kjenner jeg fireåringen rett blir det tid til litt Lego også Så deilig Høstluften er fantastisk å bevege seg ute i 1
Ulrikke Skrevet 26. september 2014 #4 Skrevet 26. september 2014 Jeg skal være hjemme og jobbe, men jeg sender åtteåringen og sambo på hyttetur til fjells med venner. Jeg kommer etter til helga!
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #5 Skrevet 26. september 2014 Her blir det turer i naturen og så skal jeg og lillegutt på tur med dfds til København. Anonymous poster hash: 63b47...e22
Anciol Skrevet 26. september 2014 #6 Skrevet 26. september 2014 Låne en av de to ferieleilighetene til foreldrene mine , og gå fjellturer samt være på matfestival på Geilo:) Hallingskarvet på denne tiden skal være fantastisk:)
Gjest Kritisk Skrevet 26. september 2014 #7 Skrevet 26. september 2014 Låne en av de to ferieleilighetene til foreldrene mine , og gå fjellturer samt være på matfestival på Geilo:) Hallingskarvet på denne tiden skal være fantastisk:) Det høres helt fantastisk ut Høsten er en fin tid
Gjest Kritisk Skrevet 26. september 2014 #8 Skrevet 26. september 2014 Her blir det turer i naturen og så skal jeg og lillegutt på tur med dfds til København.Anonymous poster hash: 63b47...e22 tenker han kommer til å synes det er stooor stas å kjøre båt Masse god tur til dere
Anciol Skrevet 26. september 2014 #9 Skrevet 26. september 2014 Det høres helt fantastisk ut Høsten er en fin tid Det er det beste jeg og barna vet om, herlig å nyte frisk fjellluft, og drikke friskt vann fra fjellet . Ja høsten er en meget fin tid , med flotte farger NB i år er det lemenår i hallingdal så i år må man styre unna vann!
Gjest Kritisk Skrevet 26. september 2014 #11 Skrevet 26. september 2014 Det er det beste jeg og barna vet om, herlig å nyte frisk fjellluft, og drikke friskt vann fra fjellet . Ja høsten er en meget fin tid , med flotte farger NB i år er det lemenår i hallingdal så i år må man styre unna vann! Det skal vi huske på Vi skal være mest i østlandsområdet før turen går videre til Frankrike og Disneyland
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #12 Skrevet 27. september 2014 Skal låne hytta til mine foreldre. Ligger ved sjøen. Skal samtidig bruke høstferien til å klargjøre båten vår for vintersesongen. Anonymous poster hash: 55d5f...06e
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #13 Skrevet 27. september 2014 Ottamartnan. Og så til fjells Anonymous poster hash: c9b83...b13 1
Harlekin Skrevet 27. september 2014 #14 Skrevet 27. september 2014 Her er det jobb og barnehage som vanlig, men kjekt at dere andre har kjekke planer Helt enig i at høsten er en flott tid!
skruf Skrevet 27. september 2014 #15 Skrevet 27. september 2014 Jeg har ikke fri i høstferien, men har byttet om på noen vakter sånn at jeg har torsdag og fredag. Så, da setter vi snuten avgårde til svigers. De bor ganske langt unna, så ikke så ofte vi har mulighet for å besøke de. Håper på finvær sånn at vi kan ta oss noen fjellturer
lille_frosk Skrevet 27. september 2014 #16 Skrevet 27. september 2014 For en koselig tråd! Jeg har ikke barn selv, og heller ikke høstferie, men jeg har SÅ mange gode minner fra høstferiene da jeg var liten. Lange dager i skogen med bålpanne og pannekakerøre på flaske, fyr i peisen på kvelden, spill og filmer og masse god mat. Håper alle får fine høstferier! 2
Kassiopeia Skrevet 27. september 2014 #17 Skrevet 27. september 2014 Her er det jobb og barnehage. Men vi tar oss en uke fri i slutten av oktober og tenker på å ta oss en liten reise hvis økonomien strekker til og jeg finner billige billetter. Sønnen min er snart 19 mnd og har aldri reist før, så det blir spennende.
FrkHumle Skrevet 27. september 2014 #18 Skrevet 27. september 2014 Slappe av hjemme Jeg har skole, så blir noen timer alene, men hun får da sove til hun våkner uten å vekkes av meg.
xeno Skrevet 27. september 2014 #19 Skrevet 27. september 2014 Er det ingen som skal ta seg sydentur eller
Gjest Kritisk Skrevet 27. september 2014 #20 Skrevet 27. september 2014 Er det ingen som skal ta seg sydentur eller ikke syden, men vi skal utenlands til Frankrike Føler nok for en sydentur etter jul når snøen daler tenker jeg Men tviler ikke på at det hadde vært deilig med noen late dager på solsenga på Kreta med en forfriskende iste og glade barn som løper etter Lollo og Bernie Høsten i Norge er så vakker, må liksom ha med meg noe av den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå