Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! jeg er veldig ny angående disse (rense)produktene for ansikt, men jeg var på apoteket og forhørte meg og fikk slike prøver.

så jeg vet ikke om det er meningen at slike renseprodukter skal svi?

kan forøvrig nevne at den første rensen jeg tar på svir ikke, men den jeg tar på etterpå gjør.

nemmlig denne:

http://www.laroche-posay.no/produktbehandlinger/Effaclar/Effaclar-Duo-p4485.aspx

så normalt at det skal svi slik? har ikke blitt rød av den hvertfall, for brukte den i går, men sviinga varte lenge...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den du nevnte over skal svi litt, siden den da har en porerensende og antibakteriell effekt. Hvis du sjeldent utfører en dyprens på huden vil porene bli veldig tilstoppet - og svien varer dermed lengre. Ved bruk av profesjonell kosmetikk hos en hudpleier vil denne prosedyren være enda mer ubehagelig. Alternativt kan du dampe opp porene for å gjøre det enklere å fjerne smuset. :opplyser:

Gjest Solstråla88
Skrevet

Har brukt denne i snart et år, og med meg svei det endel de første 14 dagene. Jeg har aldri hatt så fin hud som nå. Dette er kjempe produkter

Skrevet

okei da er det sikkert ikke farlig, og bare jeg som må vende meg til dem! :D

Gjest Solstråla88
Skrevet

Ja, effaclar serien er for fet hud. Den er genial. Bruker du kremen som heter mat også får du flott hud

Skrevet

Produkter som inneholder f.eks glycolsyre, fruktsyrer, retinol og lignende

kan svi frem til huden har vent seg til det. Hvis sviing vedvarer, og du eventuelt

merker at huden blir mer sensitiv, så bør du slutte, eller f.eks bruke produktet

annenhver dag eller hver tredje dag til huden har vent seg til produktet.

Anonymous poster hash: 76a5c...8c4
Skrevet

Ja, effaclar serien er for fet hud. Den er genial. Bruker du kremen som heter mat også får du flott hud

men den flasser? For den flasset hos meg for om jeg ikke missforstod så skulle den påføres etter duo "kremen"? eller skulle den påføres rett på en ren hud uten å ha brukt den duo'en?

beklager at jeg spørr, for har prøvd å lest meg opp om det men er ikke alt det står noe om :)

Gjest Solstråla88
Skrevet

men den flasser? For den flasset hos meg for om jeg ikke missforstod så skulle den påføres etter duo "kremen"? eller skulle den påføres rett på en ren hud uten å ha brukt den duo'en?

beklager at jeg spørr, for har prøvd å lest meg opp om det men er ikke alt det står noe om :)

Jeg har aldri brukt duo kremen, brukte bare ansiktssåpa, renseoljen og kremen. Har ikke vært plaget med flass, men den sved ganske godt i starten.
Skrevet

Jeg har aldri brukt duo kremen, brukte bare ansiktssåpa, renseoljen og kremen. Har ikke vært plaget med flass, men den sved ganske godt i starten.

ok for jeg opplevde at den "matt" kremen flasset, og tenkte det kanskje var fordi jeg påførte den etter jeg hadde på meg den duo kremen. Så får prøve å bruke dne matt kremen etter jeg har renset fjeset i stedet tenker jeg.

Gjest Solstråla88
Skrevet

ok for jeg opplevde at den "matt" kremen flasset, og tenkte det kanskje var fordi jeg påførte den etter jeg hadde på meg den duo kremen. Så får prøve å bruke dne matt kremen etter jeg har renset fjeset i stedet tenker jeg.

Jeg var iallefall veldig fornøyd. Bruker den ikke etter jeg ble gravid, nå sliter jeg med for tørr hud, men går nok tilbake når ungen er født

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...