Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For to uker siden i morgen var jeg på fest, der møtte jeg en kar som jeg endte med å snakke med hele kvelden og vi adda hverandre på facebook. Vi har da holdt samtalen gående hver eneste dag siden da, men i helgen skulle han hjem til hjembyen sin og har da ikke snakket noe med meg. Det er ok det, men jeg kjenner jeg blir litt lei meg og jeg føler selv at jeg kunne snakke med han hele tiden og aldri gå tom for samtaleemner. Jeg føler jeg er litt mer interessert enn jeg burde.. MEN problemet er da, jeg har kjæreste og vi har vært sammen i 5 år. Jeg kan innrømme at det ikke er noe spesielt med forholdet vårt, vi gjør så lite spennende sammen og i de siste mnd har jeg kjent litt på følelsene mine og de er kanskje ikke like sterke som før. Jeg forstår selvfølgelig at etter 5 års forhold at følelsene kan være så som så, men jeg tenker så ofte på han andre karen jeg møtte. Han vet jeg har kjæreste og etter han fikk vite det har vi egentlig snakket like mye sammen, men likevel er det noe der. Er jeg slem som vurderer å gjøre det slutt? For å kunne kjenne litt på følelsen av å være alene og kanskje flørte litt med han andre? Eller er jeg bare kjempe DUM som tenker den tanken? Jeg vil jo ikke gjøre noe galt mot han jeg er sammen med nå, men samtidig er jeg redd for at han andre ikke vil snakke med meg mer.. DILEMMA....

Anonymous poster hash: 78b74...f9a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke dum i det hele tatt, men jeg håper du ikke tar noen raske avgjørelser, for fristelser finnes overalt! Vi mennesker er jo generelt opptatte/avhengige av oppmerksomhet og bekreftelser, så kanskje du skal tenke etter om det er noe ekstra spesielt med denne nye fyren, eller om du føler tiltrekning kun for spenningens del..Tror du at du vil føle det nokså likedan dersom hvilken som helst kjekk fyr viser interesse? Jeg tror uansett du burde vudere å ta en prat med kjæresten din. Det er enklere å redde forholdet nå (om det er ønskelig fra din side) enn om tiden går og går og du/dere lar spenning, følelser og det hele svinne mer og mer.

Skrevet

Synes du bør tenke over de tingene som Noz nevner. Og så sier du jo at du ikke vil gjøre noe galt mot kjæresten din... men du balanserer litt i grenseland allerede. Du er jo interessert i han andre, og da burde du nok bryte kontakten om du faktisk vil fortsette med kjæresten din. Tror du ville opplevd situasjonen som kjip om ting var motsatt, og typen din meldet med en jente der det lå noe i luften.

Skrevet

Synes du bør tenke over de tingene som Noz nevner. Og så sier du jo at du ikke vil gjøre noe galt mot kjæresten din... men du balanserer litt i grenseland allerede. Du er jo interessert i han andre, og da burde du nok bryte kontakten om du faktisk vil fortsette med kjæresten din. Tror du ville opplevd situasjonen som kjip om ting var motsatt, og typen din meldet med en jente der det lå noe i luften.

Enig med deg. Mitt synspunkt er at å være følelsesmessig utro kan være like sårende å bli utsatt for som å være fysisk utro, om ikke mer sårende også.

Skrevet

Slå opp med kjæresten din før du roter deg borti han andre vertfall! Aldri vær utro, for da blir du ei bitch!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...