AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #1 Skrevet 26. september 2014 Det er en mann på jobb som jeg har flørtet en del med via blikkontakt. Jeg skal snart slutte i den jobben. Objektivt sett er han egentlig ikke noe attraktiv i det hele tatt, men for meg så er han som en magnet pga all kunnskapen han besitter og DET smilet hans I går sendte vi kjempemange meldinger til hverandre og flørtet. I dag er han mer reservert og svarer ikke like ofte. Jeg føler meg skikkelig innpåsliten, og har nå klart å vente en time siden sist melding. Jeg skal innrømme at jeg har himlet med øynene over en del her inne over hvor desperate de har virket, men nå er jeg der selv og skjønner akkurat åssen de har det. Føler meg helt sinnsyk. Setter meg ned med kryssord og håper bare på at meldingslyden skal komme. Stirrer på telefonen. Æsj. Tenker at jeg må vente til han sier noe igjen nå for å sjekke at han er interessert, men så blir jeg så gal etter å høre fra han. Noen andre i samme situasjon? Please. Anonymous poster hash: fc5f0...071
Ferny Skrevet 26. september 2014 #2 Skrevet 26. september 2014 Hva var det som la opp til flørting i går? Var dere/en av dere ute på byen eller sånn. Ofte folk flørter mer i en sånn setting med alkohol...
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #3 Skrevet 26. september 2014 Hva var det som la opp til flørting i går? Var dere/en av dere ute på byen eller sånn. Ofte folk flørter mer i en sånn setting med alkohol... Nei, vi kom bare i prat via meldinger og pratet og pratet hele ettermiddagen/kvelden Anonymous poster hash: fc5f0...071
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #4 Skrevet 26. september 2014 En time og 45 min ca nå. *tripptripp* Skaff meg et liv. Anonymous poster hash: fc5f0...071
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #5 Skrevet 26. september 2014 Hva slags jobb har du at du har så mye tid til alt annet enn jobb? Anonymous poster hash: 68bfc...f5b
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #6 Skrevet 26. september 2014 Hva slags jobb har du at du har så mye tid til alt annet enn jobb? Anonymous poster hash: 68bfc...f5b De fleste er jo ferdig på jobb i 16-17-tiden, da har man jo mange timer til å gjøre alt annet enn jobb. Anonymous poster hash: 67d76...679
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #7 Skrevet 26. september 2014 De fleste er jo ferdig på jobb i 16-17-tiden, da har man jo mange timer til å gjøre alt annet enn jobb. Anonymous poster hash: 67d76...679 Takk. Anonymous poster hash: fc5f0...071
Gjest Eurodice Skrevet 26. september 2014 #8 Skrevet 26. september 2014 Hvis du vil skyve mannen fra deg og få ham til å miste interessen etterhvert, så fortsett i samme spor. 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #9 Skrevet 26. september 2014 Hvis du vil skyve mannen fra deg og få ham til å miste interessen etterhvert, så fortsett i samme spor. Ok. Det vet jeg. Derfor har det nå gått 2,5 time. Anonymous poster hash: fc5f0...071
Gjest Iben Skrevet 26. september 2014 #10 Skrevet 26. september 2014 Hva med å finne på noe annet å gjøre enn å løse kryssord og vente på meldinger? Noe som kanskje kan ta litt mer av oppmerksomheten din? Ringe en venn, og stikke ut sammen? Gå på kino, og legge telefonen igjen hjemme? Spille TV-spill? Et eller annet som fenger deg nok til at du kan tenke på noe annet? 1
-Fiona- Skrevet 26. september 2014 #11 Skrevet 26. september 2014 Finnes det noe i forrige melding som han kan svare på, da? Ikke alle menn svarer med mindre de har noe konkret å gi tilbakemelding på....
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #12 Skrevet 26. september 2014 Hva med å finne på noe annet å gjøre enn å løse kryssord og vente på meldinger? Noe som kanskje kan ta litt mer av oppmerksomheten din? Ringe en venn, og stikke ut sammen? Gå på kino, og legge telefonen igjen hjemme? Spille TV-spill? Et eller annet som fenger deg nok til at du kan tenke på noe annet? Jeg skulle gjerne gjort det, men jeg er på et gudsforlatt sted for kvelden. Men kanskje jeg kan spille et dataspill. Det var en god idé. Anonymous poster hash: fc5f0...071
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #13 Skrevet 26. september 2014 Finnes det noe i forrige melding som han kan svare på, da? Ikke alle menn svarer med mindre de har noe konkret å gi tilbakemelding på.... Det er sant. Nei,det var ikke noe å svare på. Men så vil jeg ikke "mase" med en gang, heller. Anonymous poster hash: fc5f0...071
Ferny Skrevet 26. september 2014 #14 Skrevet 26. september 2014 Jeg skulle gjerne gjort det, men jeg er på et gudsforlatt sted for kvelden. Men kanskje jeg kan spille et dataspill. Det var en god idé. Anonymous poster hash: fc5f0...071 Hva med å spole det over fra "bare" å samtale på melding, til å konkret foreslå en date? 1
-Fiona- Skrevet 26. september 2014 #15 Skrevet 26. september 2014 Det er sant. Nei,det var ikke noe å svare på. Men så vil jeg ikke "mase" med en gang, heller. Anonymous poster hash: fc5f0...071 Det forstår jeg, men det kan være dumt å kaste bort energi på og vente på melding hvis han egentlig ikke har fått noe konkret å gi tilbakemelding på Drøy det til i morgen, minst, også kan du se om du klarer å fange opp igjen kontakten hvis han ikke har gjort det innen den tid
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #16 Skrevet 26. september 2014 Hva med å spole det over fra "bare" å samtale på melding, til å konkret foreslå en date? Det var lurt. Det må jeg vurdere Skal spille litt dataspill mens jeg samler opp mot til å prøve Takk! Anonymous poster hash: fc5f0...071
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #17 Skrevet 26. september 2014 Det forstår jeg, men det kan være dumt å kaste bort energi på og vente på melding hvis han egentlig ikke har fått noe konkret å gi tilbakemelding på Drøy det til i morgen, minst, også kan du se om du klarer å fange opp igjen kontakten hvis han ikke har gjort det innen den tid Jeg vurderer å dra en kombo av begge de siste svarene her, altså å sende han melding i morgen og spørre om han vil møtes. Så slipper jeg å lure noe mer. Tusen takk. Anonymous poster hash: fc5f0...071
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #18 Skrevet 27. september 2014 Har han svart? Anonymous poster hash: 3dd0d...fb7 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #19 Skrevet 28. september 2014 Han ba meg ut på date, nå skal vi på middag i morgen :)Anonymous poster hash: fc5f0...071
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #20 Skrevet 28. september 2014 høres ut som en kompis, han er en storflørt uten like... men han snakker dritt om de han holder på med etterpå... Jeg blir ikke blid om jeg finner ut av at han har sukket oga jeg har sendt han mld slik han gjør med veldig mange jenter, jeg kjenner mor hans og kjent henne lenger tid enn jeg har kjent han. Anonymous poster hash: 6eeeb...412
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå