Nowayback Skrevet 26. september 2014 #1 Skrevet 26. september 2014 (endret) . Endret 12. mars 2017 av mann_86 2
Nowayback Skrevet 28. september 2014 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2014 (endret) . Endret 12. mars 2017 av mann_86
Gjest DirtyMimi Skrevet 28. september 2014 #4 Skrevet 28. september 2014 Jo Det var er gang to bæsjer som planla bankran, så kom en diare forbi og sa- Hva gjør dere?- Vi planleger et bankran.- Kan jeg være med?- Nei.- Hvorfor ikke?- Det er bare for hardinger. 3
frksølekopp Skrevet 28. september 2014 #5 Skrevet 28. september 2014 En gang kjøpte jeg en kortstokk, men fire av de var knekt 3
Gjest DirtyMimi Skrevet 28. september 2014 #6 Skrevet 28. september 2014 En gang kjøpte jeg en kortstokk, men fire av de var knekt haha den var bra. Fikk meg til å tenke litt
NonJuan Skrevet 28. september 2014 #8 Skrevet 28. september 2014 To svensker var på bordell, og spurte "hva kan vi få for 50 kr?" - For 50 kr kan dere suge hverandre, svarte kjerringa og smalt igjen luka. Så gikk de, og kom tilbake etter et kvarter.. "Hvor skal vi betale?" 2
Perelandra Skrevet 29. september 2014 #9 Skrevet 29. september 2014 En mann var ille plaget av eksem og gikk til legen for å få hjelp. "Jeg skriver ut en resept til deg på hydrokortison" sa legen. Mannen svarte "Hva skal jeg med Hydrokort i Son? Jeg har allerede Statoilkort på Hamar." Denne vitsen så jeg nylig i et Se & Hør-blad på venterommet hos legen. 2
NonJuan Skrevet 29. september 2014 #10 Skrevet 29. september 2014 En politikonstabel stopper en blondine for råkjøring, og spør henne pent om å få se førerkortet hennes. Hun svarer oppgitt, "Jeg skulle ønske dere kunne bestemme dere. I går tar dere førerkortet fra meg, og i dag forventer dere at jeg skal vise det til dere. 4
frksølekopp Skrevet 29. september 2014 #11 Skrevet 29. september 2014 Det satt to lettmelk i treet. Så datt den ene ned. Så roper den andre: "Er du like hel-melk?" 1
Gjest DirtyMimi Skrevet 29. september 2014 #12 Skrevet 29. september 2014 (endret) Lommemannen gir ut bok med tittelen "Lommeboken", lanseringen vill finne sted i Lommedalen, hvor forøvrig han er lommekjent. Det vil bli servering fra lommelerker og utdeling av signerte lommetørkler. Anledning for lommetennis i busslommen. Boken vil ikke koste mer enn lommerusk. Endret 29. september 2014 av DirtyMimi
SardintrollReturns Skrevet 29. september 2014 #13 Skrevet 29. september 2014 En prest og en klokker var ute med robåt på fisketur. Etterhvert slapp de opp for agn, og klokkeren reiste seg. "Jeg skal hente mer", sa han. Klokkeren gikk til prestens store forbauselse over vannet og inn på bryggen for å hente mer, og så tilbake igjen på samme måte. De fortsatte å fiske, og etter litt ble de tomme for agn igjen. Presten tenkte på det han hadde sett, og tenkte: "Han er bare en klokker, og jeg er prest. Jeg er utvilsomt sterkere i troen enn ham." Han konkluderte med at han da burde klare det samme, tok bøtta og la i vei. Det gikk naturligvis som det måtte gå, presten gikk rett til bunns i det han satte foten på vannflaten. Klokkeren fikk hjulpet ham opp i båten igjen. Etter å ha harket og spyttet ferdig, sa presten: "Jeg fatter det ikke! Jeg er prest, sterk i troen, mens du er bare en klokker. Hvordan kan det da ha seg at du kan gå på vannet, men ikke jeg?" Klokkeren svarte: "Jo, det hjelper ikke å bare være sterk i troen, det gjelder også å vite hvor de gamle bryggepålene står!" 2
NonJuan Skrevet 30. september 2014 #14 Skrevet 30. september 2014 Dette er mulig en av de beste Sketsjene jeg har sett.....! http://www.youtube.com/watch?v=7wWplyQs1s0 På en måte en vits i seg selv :-P
Nowayback Skrevet 3. november 2014 Forfatter #15 Skrevet 3. november 2014 (endret) . Endret 12. mars 2017 av mann_86
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #16 Skrevet 1. desember 2014 "Har du hørt om de 2 damene som ble observert langs veien? Hun ene ligna ikke grisen, men det gjorde hun andre." Anonymous poster hash: 18bd3...3a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå