AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #1 Skrevet 26. september 2014 Jeg trenger en god allværsjakke som ikke er så altfor dyr (er student). Er det noen som har noen tips til en god jakke? Anonymous poster hash: 142d5...007
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #2 Skrevet 26. september 2014 Jeg kjøpte min fra sportsmann for tre år siden. Fremdeles fornøyd Anonymous poster hash: c12ca...2a9
magicpie Skrevet 26. september 2014 #3 Skrevet 26. september 2014 Hvis du bor i nærheten av Sverige, så kan du spare noen hundrelapper på allværsjakke
Kajal Skrevet 28. september 2014 #4 Skrevet 28. september 2014 Stormberg har en del fine, gode og rimelige allværsjakker http://www.stormberg.com/no/dame/jakker.html#cat=9&gan_data=true
mumfi Skrevet 28. september 2014 #5 Skrevet 28. september 2014 Elsker stormberg sine Veldig fornøyd med den jeg har nå! Ofte de har tilbud på hjemmesiden sin og i butikk.
kanelsnurr Skrevet 29. september 2014 #6 Skrevet 29. september 2014 Hvis du skal ha den til tur, og ikke er superkresen på fargevalg f.eks. så anbefaler jeg å tråle salgsstativene i byens sportsbutikker / eller nettet. Det finnes veldig ofte allversjakker i utgående fargekombinasjoner o.l. igjen på sånne restestativ. Tror faktisk jeg aldri har betalt full pris for en allværsjakke (men Norrøna jakka mi er til gjengjeld knallrød, med gule glidlåser....) Ellers: Hvis du har fått sånn studentkalender i år (Oslo) så var det en kupong med 30 % på valgfri vare på Sport1 inni der....
KathrineR Skrevet 29. september 2014 #7 Skrevet 29. september 2014 Jeg trenger en god allværsjakke som ikke er så altfor dyr (er student). Er det noen som har noen tips til en god jakke? Anonymous poster hash: 142d5...007 Hei, hvilken pris kan den ligge på?
kanelsnurr Skrevet 3. oktober 2014 #8 Skrevet 3. oktober 2014 Har du kjøpt deg jakke TS? Tenkte nemlig på deg da jeg var innom sportsnett i stad. (Bor du i Oslo, forresten? Hvis ikke er ikke dette særlig til hjelp...) Sportsnett hadde i alle fall et 50 % stativ, og der hang det en del ensfarga svarte norrøna-skalljakker!
Fashionistaen Skrevet 5. oktober 2014 #9 Skrevet 5. oktober 2014 Liker voksjakkene fra Barbour. De tåler det meste av vær og er i tillegg pene å se på. Varer også i hundrevis av år om du tar hånd om den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå