Gå til innhold

Hvor mye ville du låne for en bil om du tjente16 000 etter skatt og hadde 25 000 til EK og

Anbefalte innlegg

Skrevet

du ikke kunne regne med å få hjelp av mann eller familie?

Og hva er alderen din?

Anonymous poster hash: cf5bb...8c2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lånt 0. Hadde kjøpt en bil til 25000. :)

Anonymous poster hash: 82bd3...55c
  • Liker 3
Skrevet

Det spørs jo på de andre faste utgiftene dine. Med 16000 kroner utbetalt så blir bil noe som kommer til å oppta store prosenter av dine tilgjengelige midler. Jeg ville med et sånt utgangspunkt for det første vurdert om bil er noe du trenger, hvis ja ville jeg kjøpt en bil til 25 000. Trenger ikke mer enn ansvarsforsikring og forhåpentligvis blir det ikke for mange reperAsjoner. Hjelper på hvis du har en bilkyndig som kan hjelpe deg å finne en ok bil. Lykke til:)

• Liker 3
Skrevet

Det spørs jo på de andre faste utgiftene dine. Med 16000 kroner utbetalt så blir bil noe som kommer til å oppta store prosenter av dine tilgjengelige midler. Jeg ville med et sånt utgangspunkt for det første vurdert om bil er noe du trenger, hvis ja ville jeg kjøpt en bil til 25 000. Trenger ikke mer enn ansvarsforsikring og forhåpentligvis blir det ikke for mange reperAsjoner. Hjelper på hvis du har en bilkyndig som kan hjelpe deg å finne en ok bil. Lykke til:)

Enig.

Jeg har for øvrig aldri hatt en bil med lån på. Da har jeg heller kjørt en bil til 30 000 som jeg har hatt råd til.

Anonymous poster hash: fa3e3...b4f

• Liker 2
Skrevet

Som AB øverst. Lån kr 0,-. Hadde jeg vært desp hadde jeg kjøpt bil for 25k og startet intensiv sparing for oppgradering. Eller, jeg hadde tatt meg bedre tid, kuttet utgifter, spart som rakkern til jeg hadde nok til en bedre bil. Hvis det var viktig for meg. Vi solgte i år vår gode gamle traver av en audi A4 for 17.000 kroner. Han som kjøpte den har fått mye bil for pengene. Så for 25k hadde jeg nok funnet en bil som går noen år.

• Liker 1
Skrevet

Hadde kjøpt bil for maks 25000.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...