AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #1 Skrevet 26. september 2014 På fest. Dagen etter fest pleier flere av vennene mine å kunne fortelle om gutter som tar kontakt og Snapper med de, gutter som prøvde seg kvelden før og slikt. Hva gjør de, som gjør at de alltid had noen etter seg og at de fortsetter å ta kontakt i ettertid? Er ikke dette med oppmerksomheten som er viktig for meg, men jeg ønsker meg kjæreste - og ønsker derfor å bli kjent med nye folk. Hvordan oppfører jeg meg for å virke åpen og en folk tørs å ta kontakt med?Anonymous poster hash: 34cfb...2d4
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #2 Skrevet 26. september 2014 - De finner deg ikke attraktiv nok - De oppfatter deg ikke som varm og hyggelig - Du virker truende Kle deg attraktivt, smil, ha god holdning og et åpent kroppsspråk, hold deg i sentrum og ikke sett deg i kroken med en venninne eller stirr på mobilen. Anonymous poster hash: ac71e...943
Gjest Jon Are Skrevet 26. september 2014 #3 Skrevet 26. september 2014 Du smiler for lite og er for lite imøtekommende. Har sett mange pene jenter som er stille og ikke har den utstrålingen som deres mindre pene venninne har. Det betyr mere. mange menn liker de litt lekne evetyrlystne jentene på fest. Jeg er sikker på at du er pen nok. Bare kle deg litt mer sprekt og le og vær glad. med hilsen fra: Jon Are
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #4 Skrevet 26. september 2014 Hvis du vil finne en kjæreste anbefaler jeg deg å lete ett annet sted enn på byen. Min oppfattning er iallefall at de fleste på byen bare er ute etter ons og ikke noe seriøst. Jeg ville prøvd nettdating eller det å dra ut på andre arenaer. Tinder f. eks. Dette er bare noe jeg tenker da, er sikkert mange som finner kjæresten sin på byen også. Lykke til iallefall Anonymous poster hash: 47abc...fee 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #5 Skrevet 26. september 2014 På fest. Dagen etter fest pleier flere av vennene mine å kunne fortelle om gutter som tar kontakt og Snapper med de, gutter som prøvde seg kvelden før og slikt. Hva gjør de, som gjør at de alltid had noen etter seg og at de fortsetter å ta kontakt i ettertid? Er ikke dette med oppmerksomheten som er viktig for meg, men jeg ønsker meg kjæreste - og ønsker derfor å bli kjent med nye folk. Hvordan oppfører jeg meg for å virke åpen og en folk tørs å ta kontakt med?Anonymous poster hash: 34cfb...2d4 Vær lykkelig for at du slipper å bli plaget av pågående gutter og ekle mannsgriser. Anonymous poster hash: b9824...cb1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #6 Skrevet 26. september 2014 Hvis du vil finne en kjæreste anbefaler jeg deg å lete ett annet sted enn på byen. Min oppfattning er iallefall at de fleste på byen bare er ute etter ons og ikke noe seriøst. Jeg ville prøvd nettdating eller det å dra ut på andre arenaer. Tinder f. eks. Dette er bare noe jeg tenker da, er sikkert mange som finner kjæresten sin på byen også. Lykke til iallefall Anonymous poster hash: 47abc...fee Drar aldri ut på byen, er ikke gammel nok Men hjemmefester med venner og venner av venner, offentlige fester ol. - slik møter jeg mye nye folk. TSAnonymous poster hash: 34cfb...2d4
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #7 Skrevet 26. september 2014 Vær lykkelig for at du slipper å bli plaget av pågående gutter og ekle mannsgriser.Anonymous poster hash: b9824...cb1 Det er jeg Den typen gutter som tar kontakt med meg er ordentlig snille, og ikke bare ute etter å få meg til sengs. TSAnonymous poster hash: 34cfb...2d4
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #8 Skrevet 26. september 2014 Det er jeg Den typen gutter som tar kontakt med meg er ordentlig snille, og ikke bare ute etter å få meg til sengs. TSAnonymous poster hash: 34cfb...2d4 Er ikke det bra da? Nå er jeg langt eldre enn deg - så skal ikke gi deg sjekketriks, men jeg ble mye mer flørtet med når jeg ble litt eldre enn når jeg var i tidligere tenår. Jeg hadde mye egne meninger, og det likte ikke gutter på den tiden. De ville ha litt enklere jenter som gjerne kledde seg på en litt ekstra utfordrende måte, og som kanskje var litt mer med på ting og tang enn jeg var. Når jeg da ble littegranne eldre ble jeg sjekket mye opp også av slike gutter(de hadde begynt å endre litt smak og ville også ha personlighet i tillegg til utseende), og da hadde nok jeg mer utvalg enn de som ble mest flørtet med på din alder. Jeg hadde like bra utseende som mine tidligere venninner, men jeg hadde også en mer spennende personlighet kanskje. Så mitt tips er at du tar det litt med ro - jeg hadde såpass dårlig selvtillit på din alder at jeg endte opp med å bli kjæreste med flere gutter som jo var snille, men jeg var bare ikke forelsket i dem. Jeg trodde bare man "burde ha kjæreste", så jeg spurte aldri meg selv om hva jeg så etter i en gutt. Det var liksom mest om han var interessert i meg - og jeg følte litt press for å få kjæreste. Jeg angret jo straks etter, og enda etter mange år Men det var først siden at jeg innså at jeg nok lot meg presse av "kjærestepresset" i den alderen. Det skulle jeg ikke gjort Anonymous poster hash: d1166...c46 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #9 Skrevet 27. september 2014 Er ikke det bra da? Nå er jeg langt eldre enn deg - så skal ikke gi deg sjekketriks, men jeg ble mye mer flørtet med når jeg ble litt eldre enn når jeg var i tidligere tenår. Jeg hadde mye egne meninger, og det likte ikke gutter på den tiden. De ville ha litt enklere jenter som gjerne kledde seg på en litt ekstra utfordrende måte, og som kanskje var litt mer med på ting og tang enn jeg var. Når jeg da ble littegranne eldre ble jeg sjekket mye opp også av slike gutter(de hadde begynt å endre litt smak og ville også ha personlighet i tillegg til utseende), og da hadde nok jeg mer utvalg enn de som ble mest flørtet med på din alder. Jeg hadde like bra utseende som mine tidligere venninner, men jeg hadde også en mer spennende personlighet kanskje. Så mitt tips er at du tar det litt med ro - jeg hadde såpass dårlig selvtillit på din alder at jeg endte opp med å bli kjæreste med flere gutter som jo var snille, men jeg var bare ikke forelsket i dem. Jeg trodde bare man "burde ha kjæreste", så jeg spurte aldri meg selv om hva jeg så etter i en gutt. Det var liksom mest om han var interessert i meg - og jeg følte litt press for å få kjæreste. Jeg angret jo straks etter, og enda etter mange år Men det var først siden at jeg innså at jeg nok lot meg presse av "kjærestepresset" i den alderen. Det skulle jeg ikke gjort Anonymous poster hash: d1166...c46 Tusentakk! Du hadde mange gode poeng. Jeg er voksen av meg og har mye meninger. Presser det ikke på andre, men det vises litt i livsstilen min uansett. Tror jeg må slutte å stresse med kjærestegreiene, er vel naturlig å bare lengte litt etter det. Hvordan tror dere det er i forhold til antrekk og oppmerksomhet på fest? Hvordan kler man seg slik at man tiltrekker oppmerksomhet, uten å ha dyp utringning osv?Anonymous poster hash: 34cfb...2d4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #10 Skrevet 27. september 2014 Tusentakk! Du hadde mange gode poeng. Jeg er voksen av meg og har mye meninger. Presser det ikke på andre, men det vises litt i livsstilen min uansett. Tror jeg må slutte å stresse med kjærestegreiene, er vel naturlig å bare lengte litt etter det. Hvordan tror dere det er i forhold til antrekk og oppmerksomhet på fest? Hvordan kler man seg slik at man tiltrekker oppmerksomhet, uten å ha dyp utringning osv?Anonymous poster hash: 34cfb...2d4 Vel, det spørs litt på hvordan du er som person. Jeg har en ganske søt og feminin personlighet og kler meg deretter. Jeg går ofte med korte, høytlivsskjørt, både stramme og løse, og en pen topp til, Jeg har også ofte på meg sko med høye heler. Det er jo ingen hemmelighet at dette tiltrekker oppmerksomhet fra det mannlige kjønn, selv om dette ikke er grunnen til at jeg går med det da. Det gjelder nok bare å finne en stil som du er komfortabel med og som får frem dine gode trekk. Jeg går blant annet med høytlivsskjørt for å markere timeglassfiguren min. Jeg synes det er pent med høye heler og går derfor med det, men det gjør også sånn at jeg virker mer feminin, får bedre holdning og det får benene mine til å virke lengre. Jeg har ingen spesiell oppskrift på hva du kan ha på deg for å tiltrekke mer oppmerksomhet. Det hele handler vel mer om hvordan du opptrer i det du går i. Anonymous poster hash: b77c0...610
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå