Gå til innhold

Positivt utslag på el-test. Vente med sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På bruksanvisningen til el-testene står det at man ved positivt utslag sannsynligvis har el om 24-48 timer. Greit nok.

Men så står det at de derfor da anbefaler å vente med sex til det har gått 24 timer?!

Jeg tenkte at det var bedre å ha sex samme kveld, så vente en dag, og så ha sex dagen etter.

Da får man jo hatt sex to ganger iløpet av eggløsningsperioden, mens ved dems anbefaling kun en.

Er jeg helt på villspor?

Anonymous poster hash: a9439...aaf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du blr ha sex i kveld ja. Sædcellene bruker litt tid for å finne frem, så det er ingen ting å vente med. Og når du får kontroll på eggløsningen din bør dere kjøre med annenhver dag fra en ukes tid før forventet EL og noen runder etter EL har vært (for sikkerhets skyld). Sædcellene lever i opptil 5 dager inne i deg, så bedre at det er for mange der inne når egget slippes, enn for lite!

Anonymous poster hash: adc7c...151

Skrevet

Ha sex hver dag nå:) burde begynt for noen dager siden spør du meg!

Anonymous poster hash: 9a006...869

Skrevet

Du blr ha sex i kveld ja. Sædcellene bruker litt tid for å finne frem, så det er ingen ting å vente med. Og når du får kontroll på eggløsningen din bør dere kjøre med annenhver dag fra en ukes tid før forventet EL og noen runder etter EL har vært (for sikkerhets skyld). Sædcellene lever i opptil 5 dager inne i deg, så bedre at det er for mange der inne når egget slippes, enn for lite!

Anonymous poster hash: adc7c...151

Stemmer dette?

Skrevet

Ha sex hver dag nå:) burde begynt for noen dager siden spør du meg!Anonymous poster hash: 9a006...869

Vel, det er ikke alle menn som klarer å produsere vær dag. Slik er det iallfall for min samboers vedkommende. Men vi gir ikke opp, er pp3, og venter IKM den 03.10, men jeg tror nok at TR kommer :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...