Gjest Wei Wei Skrevet 26. september 2014 #1 Del Skrevet 26. september 2014 Tenker å anskafe meg en sprøytepose. Skal hovedsaklig brukes til vannbakst og dekorering av kaker (på "hjemme" nivå). Er det da bedre å kjøpe en silikon sprøytepose? Gjenbrukbart pose i plast? Et sett med engangsposer? Passer de fleste tutene til de fleste poser eller må jeg kjøpe samme sett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #2 Del Skrevet 26. september 2014 Kjøp en av Tuppevare sine, eller bruk vanlige plastposer som du setter tuter inn i. Sprøyteposer er nos stort "klin", umulige å få rene etter bruk, særlig med krem. Og da lukter de suuuurt!Anonymous poster hash: a4dcf...913 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenaa Skrevet 26. september 2014 #3 Del Skrevet 26. september 2014 Jeg har kjøpt engangsposer på ebay der man klipper hull selv. Funker mye bedre enn vanlig plastpose, og man slipper å vaske dem opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quiet Skrevet 26. september 2014 #4 Del Skrevet 26. september 2014 Engangsposer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 27. september 2014 #5 Del Skrevet 27. september 2014 Ok, da blir det engangsposer. Men hva med tippene? Er det medre med tipper/tuter i plast eller metal? Hva har dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #6 Del Skrevet 27. september 2014 Ok, da blir det engangsposer. Men hva med tippene? Er det medre med tipper/tuter i plast eller metal? Hva har dere? Begge deler. Metal til krem. Men du kan legge plast i bløt med litt zalovann for å få de avfettet. Evt. Kjøre dem i vaskemaskina ved å legge dem under bestikket i bestikk kørja. Anonymous poster hash: a4dcf...913 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiania_Oslo Skrevet 27. september 2014 #7 Del Skrevet 27. september 2014 Jeg bruker en silikon sprøytepose og har tuter i både plast og metall. Det som er morsomt er at man kan bruke den til å sprøyte ut feks potetmos. Med engangsposer blir det bare varmt å holde men hvis du bare skal gjøre enkel dekorering så er det greit nok med engangsposer:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 28. september 2014 #8 Del Skrevet 28. september 2014 Engangsposer er mest hygenisk. Bruker ikke annet her hjemme. Jeg kjøpe skikkelige poser på jernia, forsøke fra ebay engang, og fikk noe tynne greier som bare revna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 28. september 2014 #9 Del Skrevet 28. september 2014 Engangsposer er mest hygenisk. Bruker ikke annet her hjemme. Jeg kjøpe skikkelige poser på jernia, forsøke fra ebay engang, og fikk noe tynne greier som bare revna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå