AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #1 Skrevet 26. september 2014 Hei :-) jeg lurer på hva dere tenker om denne situasjonen. Forventer ikke at noen skal vite fasitsvaret, så lenge dette gjelder en annen person. Men setter pris på egne erfaringer Under forholdet til meg og exen kan man si jeg var litt tilbakeholden. Var ikke så flink til å fortelle om følelser og tok omtrent aldri initiativ til å finne på noe. Det var alltid han som fortalte hva han følte, i hvertfall først ( jeg er vel kanskje en person som viser hva jeg føler ved handlinger, mens han motsatt) Noen dager før det ble slutt virket jeg rar, og det var tydelig at det var noe jeg grublet over, selv om jeg på det tidspunktet verken viste eller fortalte hva det gjaldt. Etter noen dager fortalte han at han ikke lenger hadde de følelsene lenger, men var utrolig glad i meg, men samtidig klarte han ikke helt å gjøre det slutt. Det var jeg som måtte gjøre det. Jeg gjorde det ikke pga manglende følelser(selv om jeg sa det til han) men pga jeg forsto han ikke ville gjøre noe med problemet (han mistet følelser pga liten tid sammen/ hektisk hverdag) noen uker senere møttes vi ved en tilfeldighet, jeg var blid og hyggelig og latet som om bruddet ikke brydde meg noe særlig. Han var litt stille og viste ikke helt hva han skulle gjøre. Jeg sendte han en melding, som en venn og det virket som om han ville ha kontakt da han ikke ignorere meg. Dagen etter sendte han meg en tulle melding (intern humor mellom oss) men det ble ikke noe mer meldinger etter at jeg svarte. Ps: vi var ikke sammen lenge, under et år) så kommer spørsmålet: gjorde han dette her pga han trenger en bekreftelse på om jeg hadde like mye følelser som han? Det skal legges til at han er en type person som ikke vil virke sårbar, jeg kan ikke regne med at hvis han fortsatt vil ha meg, så sier han det, selv om han føler det. Hva tenker dere i forhold til hva jeg har skrevet hittil? Søker han en bekreftelse av meg? Eller eventuelt erfaringer i lignende situasjon når du vil ha en ex tilbake? Anonymous poster hash: 70d81...278
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #2 Skrevet 26. september 2014 wall of text Anonymous poster hash: 9ddc1...296 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #3 Skrevet 26. september 2014 Var dessverre mye å skrive pga en komplisert situasjon, hehe Anonymous poster hash: 70d81...278
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå