AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #1 Skrevet 26. september 2014 Ok, det har gått en stund siden forholdet vårt gikk ad undas. Jeg hadde kommet dit at jeg stadig vekk tenkte på de negative egenskapene hans, og ikke bare de positive. Det hadde virkelig gått opp for meg at jeg ikke kom til å få ham tilbake. At det var slutt på armene hans rundt meg, slutt på kyssene, slutt på all omtanke og gode ord. Jeg var til og med der at jeg tenkte tanken at vi kanskje bare kan bli lykkelige hver for oss, og at jeg derfor måtte akseptere situasjonen. Slippe ham fri, og forsøke å slippe meg selv fri, enda sorgen hadde bitt seg godt fast. Men: Da jeg møtte ham igjen(møtte og møtte, vi var bare på hils med mange andre til stede) så kjente jeg sjalusien stikke i meg på nytt. Jeg hadde pustet dypt inn, og tenkt at nå er jeg singel, men jeg har vært singel veldig lenge før, og overlevd det. Men det gjør så vondt å se ham flørte og gjøre seg til for andre kvinner! Selv er jeg av den typen som ikke faller så ofte, men blir dypt interessert i noen når jeg først blir det. Jeg kommer ikke til å hoppe inn i et forhold med det første, da det tar tid å bli kvitt følelsene for eksen, og delvis fordi jeg har brent meg litt. Nå har jeg nesten klart å forsone meg med singellivet, men jeg kjenner at de sårede følelsene, sorgen og sjalusien jeg bar på i flere måneder, kommer fossende til overflaten når han han viser interesse for andre. Skal jeg bruke hodet, så vet jeg at han ikke forblir så kjekk og grei over tid, og at jeg mest sannsynlig ikke har noen grunn til å bli sjalu på kvinnen som får ham. Rart det der... Hva tror dere? Betyr dette at jeg ikke har kommet lengre i prosessen med å komme over ham? Noen erfaringer med lignende sjalusi? Eller triks som kan være til hjelp? Anonymous poster hash: 27721...581
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #2 Skrevet 27. september 2014 Av erfaring hjelper det å unngå personen. Var frem og tilbake med eksen på grunn av sjalusi. Ved å la være å treffe han, eller se hvordan han oppfører seg i dag, vil hjelpe deg til å tenke mindre og mindre på han. Skriv ned ting med han som gjorde at det ble slutt, slik at du kan gå tilbake til dette når du savner han. Utover det, dyrk følelser og energi andre steder i livet ditt. Plutselig en dag er han borte fra tankene, og du vil få en mye bedre livskvalitet. Det er en grunn til at det ble slutt, og det pleier omtrent aldri å fungere på nytt. Lykke til videre. Anonymous poster hash: ebc26...979
Gjest Snuffle Skrevet 27. september 2014 #3 Skrevet 27. september 2014 Kan være du bare savner oppmerksomheten du fikk? Jeg har selv blitt sjalu på ex, og kun av nevnte grunn.. Ikke særlig kult, men man kan ikke gjøre gjøre så mye med det. Prøv å fokuser på andre faktorer i livet ditt, ta litt avstand. Klem
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #4 Skrevet 28. september 2014 Takk for at dere delte deres erfaringer. Vi hadde nemlig kuttet kontakten, og holdt oss unna hverandre i flere måneder, og det var enklest slik. Men så kommer den dagen hvor man støter på hverandre tilfeldig, eller det er snakk om noe det ikke er naturlig å unngå bare fordi at man risikerer at eksen kommer... Jeg har forsøkt å finne på andre ting i flere måneder nå, men det virker som savnet har bitt seg fast... Gleder meg til det letner mer! Det kan godt hende, Snuffle. Jeg har nemlig ikke så stort sosialt nettverk som det han har, og det er noe spesielt med den oppmerksomheten man viser hverandre som kjærester... Anonymous poster hash: 27721...581
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå