chouette Skrevet 26. september 2014 #1 Skrevet 26. september 2014 MÅ være glassøl. Tenker kanskje noen sør-amerikaske typer? Som ikke er Corona. Trenger å utvide ølhorisonten min littegrann. Liker godt Sol, men gi meg gjerne tips om mer eksotiske varianter. Og så til titusenkronerspørsmålet: HVOR finner man eksotisk glassøl? Meny har lite utvalg her jeg bor. Bor i Bergen. Lerøy Mat, kan de være noe? Venter spent på svar fra dere flinke 'connoisseurer'
venus_ Skrevet 26. september 2014 #2 Skrevet 26. september 2014 MÅ være glassøl. Tenker kanskje noen sør-amerikaske typer? Som ikke er Corona. Trenger å utvide ølhorisonten min littegrann. Liker godt Sol, men gi meg gjerne tips om mer eksotiske varianter. Og så til titusenkronerspørsmålet: HVOR finner man eksotisk glassøl? Meny har lite utvalg her jeg bor. Bor i Bergen. Lerøy Mat, kan de være noe? Venter spent på svar fra dere flinke 'connoisseurer' Vinmonopolet? Har ingen tips om eksotisk øl dessverre, men kanskje du kan spør der 1
debattanten Skrevet 26. september 2014 #3 Skrevet 26. september 2014 (endret) MÅ være glassøl. Tenker kanskje noen sør-amerikaske typer? Som ikke er Corona. Trenger å utvide ølhorisonten min littegrann. Liker godt Sol, men gi meg gjerne tips om mer eksotiske varianter. Og så til titusenkronerspørsmålet: HVOR finner man eksotisk glassøl? Meny har lite utvalg her jeg bor. Bor i Bergen. Lerøy Mat, kan de være noe? Venter spent på svar fra dere flinke 'connoisseurer' Jeg tenker jo at et litt friskt øl kan passe bra til taco. Noe disse ølene du nevner er. Hva med Nøgne Ø Blonde? En frisk og fin øl syns jeg. Belgisk Ale. Endret 26. september 2014 av debattanten
chouette Skrevet 26. september 2014 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2014 Vinmonopolet? Har ingen tips om eksotisk øl dessverre, men kanskje du kan spør der Selger de noe særlig "vanlig" øl der? Trodde det var helst sterkøl det gikk i. Men blir nok å ta turen innom, takk
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #5 Skrevet 26. september 2014 Selger de noe særlig "vanlig" øl der? Trodde det var helst sterkøl det gikk i. Men blir nok å ta turen innom, takk Masse "vanlig" øl der. Anonymous poster hash: 65658...4ba
Chloe- Skrevet 26. september 2014 #6 Skrevet 26. september 2014 Selger de noe særlig "vanlig" øl der? Trodde det var helst sterkøl det gikk i. Men blir nok å ta turen innom, takk Ja, masse vanlig øl!
chouette Skrevet 26. september 2014 Forfatter #7 Skrevet 26. september 2014 Jeg tenker jo at et litt friskt øl kan passe bra til taco. Noe disse ølene du nevner er. Hva med Nøgne Ø Blonde? En frisk og fin øl syns jeg. Belgisk Ale. Ø blonde... Vet du om den minner om Trashy Blonde fra Brewdog?
sunSpring Skrevet 26. september 2014 #8 Skrevet 26. september 2014 Hansa sterk øl er kanskje ikke det du er på jakt etter, men den er veldig god med en fyldig og rund smak.
chouette Skrevet 26. september 2014 Forfatter #9 Skrevet 26. september 2014 Ja, masse vanlig øl! Jippi, blir kjekt:) elsker godt utvalg
debattanten Skrevet 26. september 2014 #10 Skrevet 26. september 2014 Ø blonde... Vet du om den minner om Trashy Blonde fra Brewdog? De kan nok ikke sammenlignes da det er 2 forskjellige øltyper.
Maximillian Cohen Skrevet 26. september 2014 #11 Skrevet 26. september 2014 Matkroken på Landås (nærmest bussene, ikke Landåstorget) har meget godt utvalg. Det samme har ICA på Måseskjæret. Ellers er Vinmomopolet min sterkeste anbefaling. Der har de både utvalg og ansatte som kan hjelpe deg.
_Aries Skrevet 26. september 2014 #12 Skrevet 26. september 2014 Ica supermarked (?) har overraskende stort utvalg til dagligvarebutikk å være. Mye å velge i
hopsydaisy Skrevet 29. september 2014 #13 Skrevet 29. september 2014 Vinmonopolet har utrolig masse godt øl! Ville absolutt gått ned dit for å få litt ekspertisehjelp. Selv er jeg veldig glad i Erdinger dunkel (erdinger er en av tusen tyske hveteøl, som egentlig er veldig lyst, mens Dunkel'n er den mørke versjonen av hveteøl, og smaker egentlig litt mer på kanten til en stout.. Sinnsyk god iallefall, altfor god!), og ville absolutt drukket denne til taco. En annen øl jeg anbefaler til taco, som selges i vanlig butikk og ikke koster 48kr\flasken (noe som Erdinger gjør), er Frydenlund bayer. Bare at det er på boks da..
Gjest Ferie Skrevet 29. september 2014 #14 Skrevet 29. september 2014 (endret) Bor du i bergen, så ta en tur innom matkroken på landås, de har over 200 ølsorter. Tommel opp! Endret 29. september 2014 av Ferie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå