AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #1 Del Skrevet 26. september 2014 Jeg har slitt med en del små kviser fra tinningen og ned mot haken (langs på en måte kjeven, men ikke i kinnene). Det er flere år siden jeg har hatt typisk ungdomshud med masse kviser. Jeg har ikke brukt nye produkter som krem, sminke, shampo osv. Hva kan dette skyldes? Og hva kan hjelpe? Kremer? Ansiktsmaske? Skrubb? Anonymous poster hash: 4d5da...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #2 Del Skrevet 26. september 2014 Prøv å begynn på ppiller eller skrubb ansiktet gjevnlig. siden det er på kanten, kansje du glemmer å fjerne sminke der? prøv å vær nøye med å få bort alt! Anonymous poster hash: eee66...60d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livmora Skrevet 26. september 2014 #3 Del Skrevet 26. september 2014 Kan være at du stryker deg i håret, og dermed setter det seg bakterier på huden du kommer nær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #4 Del Skrevet 26. september 2014 Jeg har også fått dette. Mest pga. hormonell ubalanse etter at jeg nettopp har sluttet på p-pillen. Hormoner blir også påvirket av stress, livsstil osv. Anonymous poster hash: 00e71...84e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #5 Del Skrevet 26. september 2014 Dra til hudpleie. Disse nuppene under huden må som oftest dessverre ut. Hudpleier kan hjelpe huden slik at det kommer ut på en snill måte istedet for å utvikle seg til store byller/kviser Anonymous poster hash: 00e71...84e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå