AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #1 Skrevet 26. september 2014 Jeg har meldt sønnen min på Danacup etter hans ønske. Han er 10 år. Dessverre begynner Danacup siste helg i pappaens ferieuke. Da har visstnok han bestilt sydenferie (for seg og barna) og kommer ikke hjem før søndag kveld. Hva gjør jeg nå? Anonymous poster hash: 30555...ff2
roberta Skrevet 26. september 2014 #2 Skrevet 26. september 2014 Snakker med faren selvsagt. Det burde du nok ha gjort på forhånd ... 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #3 Skrevet 26. september 2014 Ja, men han ble så irritert på at jeg hadde bestilt allerede. Han var ikke spesielt keen på å avbestille noen ferie. De skulle reise sammen med en annen familie... Anonymous poster hash: 30555...ff2
Gjest Herr Heftig Skrevet 26. september 2014 #4 Skrevet 26. september 2014 Dere spør ungen om han vil på ferien eller på Dana-cup. Sånn ville i hvertfall mine gjort det.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #5 Skrevet 26. september 2014 Da blir det ikke Danacup denne gangen. Men neste år klarer kanskje foreldrene å kommunisere? Anonymous poster hash: 56460...599 4
Muscae Skrevet 26. september 2014 #6 Skrevet 26. september 2014 Det er innsjekking både søndag og mandag, så vidt jeg ser av nettsidene deres. Har du noen mulighet til å få ham av gårde på mandag? Ellers får du si til sønnen at det ikke blir dana-cup denne sommeren, og at man ikke alltid kan få med seg alt man har lyst til. 3
Chloe- Skrevet 26. september 2014 #7 Skrevet 26. september 2014 Jeg skjønner ikke hvorfor du planla noe i farens helg uten å forhøre deg med han. 10
Ulrikke Skrevet 26. september 2014 #8 Skrevet 26. september 2014 Fryktelig dumt å bare anta at du kan bruke siste feriehelg hos faren til å melde sønnen din på noe UTEN å høre med faren, synes jeg da.... Du sjekker muligheten for at sønnen din ankommer Danacup på mandagen, hvis han selv orker å komme sånn rett fra det ene til det andre.... Går ikke det, så blir det ikke cup i år.... Man avlyser ikke en sydentur fordi det plutselig dukket opp en cup.... 2
Pawn Hearts Skrevet 26. september 2014 #9 Skrevet 26. september 2014 Jeg synes ikke du skal spørre sønnen din om hva han helst vil, for da havner han lett i en lojalitetskonflikt. Velger han cupen, svikter han faren sin. Hvis det er mulig å slutte seg til cupen på mandag, kan du spørre om han er interessert i det. Da får han en hel pose og en halv sekk, så det kan godt tenkes at han sier ja.
Chloe- Skrevet 26. september 2014 #10 Skrevet 26. september 2014 Enig med de andre. Ikke sikkerr gutten hadde takket ja til Dana cup dersom han visste det fantes en sydentur som alternativ.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 27. september 2014 #11 Skrevet 27. september 2014 (endret) Ja, men han ble så irritert på at jeg hadde bestilt allerede. Han var ikke spesielt keen på å avbestille noen ferie. De skulle reise sammen med en annen familie...Anonymous poster hash: 30555...ff2 Da avbestiller du cupen. Også regner jeg med at du nå har lært at du ikke skal ordne ferie for barnet i pappaen sine uker. I alle fall ikke uten å snakke med ham pappaen først. Endret 27. september 2014 av Spirrevirrevipp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå