AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #1 Skrevet 26. september 2014 Her hører jeg av og til en annen type sirenelyd som ikke ligner på den typiske intense lyden liksom. Den er lengre og ikke like mye bæ-bu på en måte...lurer på hvem den tilhører. Anonymous poster hash: a0620...108
Pinkee Skrevet 26. september 2014 #2 Skrevet 26. september 2014 Dem har forskjellige sirener ja. Men, jeg kan ikke fortelle deg hvilken det er du hører. Mener politiet har ganske lange bæææææ-buuuuu'er. Hører egentlig bare forskjellen, når jeg hører sirenen
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #3 Skrevet 26. september 2014 Nei, det er ulike lyder men jeg vet aldri hvem som er hvem. Anonymous poster hash: 0900d...b2c
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #4 Skrevet 26. september 2014 Jeg bor like ved den største veien inn til min by og har observert følgende: Brannbil har korte og raske vekslinger (bæbu bæbu), politiet ser ut til å være midt i mellom og har den lengste lyden i det de setter på sirenen (bææææ bu bæbu bæbu). Ambulansene har lengst lyder og relativt lange vekslinger (bææ buu). Håper det hjalp Anonymous poster hash: d446e...4fd
Gjest Evans Skrevet 26. september 2014 #5 Skrevet 26. september 2014 (endret) Jeg tror også det er ulike lyder, men kjenner de ikke igjen på ulinga Endret 26. september 2014 av Evans
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå