Gå til innhold

Usikker på kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har falt for en kjole på zalando, men jeg klarer ikke helt å se om stoffet er skinnende eller ikke. Jeg har ikke lyst til at den skal se blank og billig ut, men at stoffet skal være matt og nøytralt. Kan noen som har bedre nettshoppingsøyne enn meg hjelpe meg med å se på denne kjolen om den kommer til å være skinnende eller ikke?

http://www.zalando.no/only-ondiva-jerseykjole-sort-on321c05p-q11.html

Anonymous poster hash: 41c2d...6ab
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er av 100% bomull, så det skal vel godt gjøres at den skinner.

• Liker 1
Gjest Enhjørning
Skrevet

Den var pen og tror nok ikke den skinner. Kan jo ikke være 100% sikker men, ganske sikker på det ja :)

Skrevet

Det er jersey, dvs at stoffet er strikket. Da ligner det på t-skjortestoff, antagelig noe tykkere.

Skrevet

TS her.

Tusen takk for svar, dere! Synes dere det var en pen kjole? Jeg er midt i 20-årene, så er redd den er litt for "ung" for meg :fnise:

Skrevet

TS her.

Tusen takk for svar, dere! Synes dere det var en pen kjole? Jeg er midt i 20-årene, så er redd den er litt for "ung" for meg :fnise:

For ung? Honey, jeg er 28 og går i langt "yngre" kjoler enn det der.

Synes den var helt grei, men likte ikke lengden på ermene.

Skrevet

TS her.

Denne var jo rålekker! Haha, absolutt ikke for "ung stil" for din alder. Du kan nyte denne i noen år til ;)

Anonymous poster hash: 7974d...562

Skrevet

TS her.

Tusen takk for svar, alle sammen, da ble det ny kjole på meg i dag! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...