SaKT Skrevet 26. september 2014 #1 Skrevet 26. september 2014 Jeg vet ikke om denne havnet på riktig plass men admin får bare plassere den der den hører hjemme om så Det diskuteres og spørres mye på forumet om folk som driver med homeparty, om det er klær, interiør, sminke u name it. Jeg er nysgjerrig på hvor mye folk faktisk har tjent på det, så er er noen spørsmål. 1. Hvor mange party hadde du per måned ca? 2. Hadde du mye bestillinger utenom? 3. Hvor mye solgte du på en måned ca? og på et år? 4. Og hvor mye tjente du ca på en måned? og på ett år? 5. høyeste provisjon du hadde? 6. Og hva solgte du? 7. Jobbet du mye for salgene? Kan begynne med meg selv. er et par-tre år siden nå. 1. hadde ca 1-2 i mnd, varierte veldig. 2. hadde mest bestillinger utenom 3. husker ikke helt men hadde salg på kanskje 45 000 det året jeg holdt på. 4. nesten 10 000 5. 23% 6. Interiør - Perfect Home 7. Måtte jobbe mye for å få salg, da jeg ikke kjente noen der jeg bodde på den tiden og hadde lite folk rundt meg. Skal begynne med casa nå, og har et bedre grunnlag for å komme i gang heldigvis
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #2 Skrevet 26. september 2014 Huff, hater folk som skal pushe homeparties på folk. Frekke folk som skal presse på venner ting de ikke vil ha...Anonymous poster hash: 66987...7ec 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå