AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #1 Skrevet 26. september 2014 Ja, da er det bevist. Nett-troll har psykopatiske og sadistiske trekk! Som om det var en bombe? Skulle virkelig ønske noen av dere kunne tenke over konsekvensene av hva dere sier. Tenk om noen hadde valgt å avslutte livet sitt pga en over-kanten stygg fra DEG som skjuler deg bak en anonym bruker? Mange har jo faktisk fått det siste dyttet de manglet etter at folk har slengt ut dritt. Hvorfor er dere så slemme??http://m.side3.no/vitenskap/--nett-troll-er-psykopater/8490728.htmlAnonymous poster hash: 031bf...e9d 1
Gjest krokodillen Skrevet 26. september 2014 #2 Skrevet 26. september 2014 Pøh. Så enkelt er det ikkeat alle nettroll er psykopater.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #3 Skrevet 26. september 2014 Morsomt at ts selv skriver under AB-bruker og samtig kommer med sleivspark til nettopp de som skriver under AB. Det finnes nettroll her som ikke er såkalt anonyme også, som har et eget nick for trolling, et annet nick for politisk korrekthet og et tredje nick som er en sexmaskin. Nickbrukere er også anonyme, bare til info. Jeg skriver alltid under anonym, ikke fordi jeg troller, men fordi jeg vil unngå stalking, å bli gjenkjent og bevare mest mulig anonymitet. Anonymous poster hash: bbd34...8a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå