AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #1 Skrevet 26. september 2014 Jeg gjør litt research (fordi jeg ikke har barn) og har et spørsmål til dere erfarne mødre og ferdre: er "lille trille" en vanlig barneregle på norsk (humpty dumpty er veldig kjent på engelsk). Og finnes det eventuelt andre barneregler med samme "budskap" - om å gå i stykker? Anonymous poster hash: fbb44...f29
absinthia Skrevet 26. september 2014 #2 Skrevet 26. september 2014 Ja, den er vanlig. Når det handler om ting som går i stykker, kommer jeg ikke på noen bedre.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #3 Skrevet 26. september 2014 takk for hjelpen. Ja, den er vanlig. Når det handler om ting som går i stykker, kommer jeg ikke på noen bedre. Anonymous poster hash: 5dbfe...8bf
Muscae Skrevet 26. september 2014 #4 Skrevet 26. september 2014 Og finnes det eventuelt andre barneregler med samme "budskap" - om å gå i stykker? Anonymous poster hash: fbb44...f29 Kanskje ikke helt om å gå i stykker, men du har jo et vers/en sang om Tippe Høne. Tippe Høne satt på gjerdet Tippe Høne falt(/datt) ned Ingen doktor kunne hjelpe For Tippe Høne var død.
Gjest Lino Skrevet 26. september 2014 #5 Skrevet 26. september 2014 (endret) Lille trille satt på gjerde Lille trille falt ned Ingen mann i dette land lille trille redde kan. Stakkar lille trille Endret 26. september 2014 av Lino
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå