Gå til innhold

Det nytter å være standhaftig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det stor grunn til å feire.

Etter fem års kamp med mor til barna, har jeg endelig vunnet retten på samvær med barna. Jeg er så utrolig lykkelig, og måtte bare dele dette. Jeg har sniklest på dette forumet i alle årene kampen har pågått, og det må jeg si. Mye nyttig info har jeg dratt ut her. (mye tull og..)

Barna og jeg fikk 60 prosent av omsorgen, og mor avspist med 40. De (fagkyndige) har hatt lange og krevende samtaler med barna, og var ikke i tvil om at barna ville nytte av å være mest hos far... Og det er meg:o)

Alle hennes (mors) løgner og juks kom fram i lyset. Manipulering av barna og pengefusk på NAV. Ufordelaktig og ofte tilbakeholdt barna når det var samvær med meg, nekte barna samvær med resten av familien. Ikke ha noen form økonomisk planlegging. Ved mange tilfeller ødelegge ferier for barna og meg, ved å nekte å utlevere både barn eller/og pass. Ha mange kjærlighetsforhold der barna er involvert, utstrakt grad av barnepass samtidig som hun nektet meg å ha de. Og i stor grad involvere barna i konflikten. Alt dette fikk hun sterk kritikk for. Og jeg er dessverre ikke mer mann enn at det gosset meg skikkelig.

Så alle dere som sloss om det samme, aldri gi dere. Belønningen kommer.

Nå starter livet for mine to trollunger og meg.

Denne høstferien blir knall. Jeg synes jeg hører syden i det fjerne.

Må hjem å pakke, for familien skal på ferie.

Jippi!!!!!

Anonymous poster hash: 7a837...3a8

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at du får være en deltakende og stabil forelder for ungene dine.

Anonymous poster hash: c3b38...942

Gjest Blomsterert
Skrevet

I dag er det stor grunn til å feire.

Etter fem års kamp med mor til barna, har jeg endelig vunnet retten på samvær med barna. Jeg er så utrolig lykkelig, og måtte bare dele dette. Jeg har sniklest på dette forumet i alle årene kampen har pågått, og det må jeg si. Mye nyttig info har jeg dratt ut her. (mye tull og..)

Barna og jeg fikk 60 prosent av omsorgen, og mor avspist med 40. De (fagkyndige) har hatt lange og krevende samtaler med barna, og var ikke i tvil om at barna ville nytte av å være mest hos far... Og det er meg:o)

Alle hennes (mors) løgner og juks kom fram i lyset. Manipulering av barna og pengefusk på NAV. Ufordelaktig og ofte tilbakeholdt barna når det var samvær med meg, nekte barna samvær med resten av familien. Ikke ha noen form økonomisk planlegging. Ved mange tilfeller ødelegge ferier for barna og meg, ved å nekte å utlevere både barn eller/og pass. Ha mange kjærlighetsforhold der barna er involvert, utstrakt grad av barnepass samtidig som hun nektet meg å ha de. Og i stor grad involvere barna i konflikten. Alt dette fikk hun sterk kritikk for. Og jeg er dessverre ikke mer mann enn at det gosset meg skikkelig.

Så alle dere som sloss om det samme, aldri gi dere. Belønningen kommer.

Nå starter livet for mine to trollunger og meg.

Denne høstferien blir knall. Jeg synes jeg hører syden i det fjerne.

Må hjem å pakke, for familien skal på ferie.

Jippi!!!!!

Tviler ikke på at du er en god far,og skjønner godt du føler glede og lettelse.

Bare litt synd at det ser ut til at seieren over mor er mer tilfredstillende enn seieren for barna.

Husk at hovmod står for fall.

Sier ikke at moren her har handlet rett,tvert i mot. Bare synd at det blir kamp mellom foreldre og ikke KUN en kamp for barna. Men det er nok menneskelig å føle som du gjør.

Lykke til!

Skrevet

Nå ble jeg rørt og må tørke en tåre....

Skrevet

Bare litt synd at det ser ut til at seieren over mor er mer tilfredstillende enn seieren for barna.

Sier ikke at moren her har handlet rett,tvert i mot. Bare synd at det blir kamp mellom foreldre og ikke KUN en kamp for barna. Men det er nok menneskelig å føle som du gjør.

Lykke til!

Slik jeg leser det så var det tilfredsstillende for TS at eks-fruen fikk kritikk av kompetente instanser for det hun har gjort. Og det synes jeg burde være lov!

Gratulerer så mye, og lykke til videre med barna!

• Liker 2
Skrevet

Kos deg med barna.

Men vær så snill, bare snakk godt om henne til dem.

Jeg får så vondt av barn med foreldre som krangler...

Anonymous poster hash: c88df...071

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer! Så flott at du har stått på så lenge. Barna trenger begge foreldrene. Men sier som hun over; ikke snakk dritt om barnas mor så de hører det. Skjønner du er litt skadefro ,det er helt menneskelig!

Kosemos barna dine og si du gleder deg til å få mer tid ilag med dem. God ferie.

Anonymous poster hash: 929c8...c6d
  • Liker 1
Skrevet

Lykke til!

Kjære deg.

Jeg håper ikke du dømmer FEM år med intens kamp om i hele tatt få se barna, på ti linjer jeg rablet ned i gledesrus!!!!

Hovmod er IKKE den følelsen som seiret i meg når dommen ble lest opp. Om jeg ikke hadde brydd meg om barna hadde jeg nok ikke bruk titalls tusen og fem år på å kjempe for deres rettigheter.

Og når det er mor som lager ballade, så er det jo henne jeg må ta kampen med/mot... Eller har du et annet forslag?

Jeg har sloss for barna mine i mange år og jeg vant fram. Det kan jeg glede meg over vet jeg.

Uavhengig av hva slike besserwissere må mene...

• Liker 6
Skrevet

Lykke til TS. Du har tydeligvis jobber for barnas beste. Det er bare så forbasket synd at mødre som er mindre skikket som forelder blir de som blir ansett som beste person for barna. Det er et håpløst vanskelig system og vinne over. Du virker være en ressurssterk person. Ære være deg og deres barn for det. Men de som ikke er som deg gir opp lenge før. Takket være en kvinne politikk i Norge har det blitt somn det er. Jeg har kritisert dette systemet med at mor er barnas viktigste i mange år. Blir aldri hørt helt opp vil jeg tro på flere generasjoner. Kanskje en gang i fremtiden blir det den personen som er best som blir hovedpersonen for barna. Altså om du sitter og tisser er du dermed ikke den som skal ha automatisk bosted på barna slik det er i dag. Jeg har kvinnelige bekjente som opptrer som sakkyndige i rettssaker om barneforedeling. De mener opplagt far er best og godt egnet som bostedsforelder. Men retten dømmer fordel mor. Ditt innlegg om mors livsførsel har jeg hørt noen ganger før. Nok en gang TS.lykk til videre.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Kjære deg.

Jeg håper ikke du dømmer FEM år med intens kamp om i hele tatt få se barna, på ti linjer jeg rablet ned i gledesrus!!!!

Hovmod er IKKE den følelsen som seiret i meg når dommen ble lest opp. Om jeg ikke hadde brydd meg om barna hadde jeg nok ikke bruk titalls tusen og fem år på å kjempe for deres rettigheter.

Og når det er mor som lager ballade, så er det jo henne jeg må ta kampen med/mot... Eller har du et annet forslag?

Jeg har sloss for barna mine i mange år og jeg vant fram. Det kan jeg glede meg over vet jeg.

Uavhengig av hva slike besserwissere må mene...

Nei,jeg dømmer deg ikke for det.

Og ja,du har all grunn til å glede deg over at du vant fram.

Skrevet

Fantastisk! Glad på dine vegne. Endelig lever vi i et samfunn hvor ikke mødre automatisk blir sett på som den mer passende forelder. Har sett nok av tilfeller opp gjennom åra der mor automatisk for omsorgen og som slettes ikke klarer ta vare på barna. (Altså, sier ikke at mor til dine barn ikke klarer dette.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...