Hoppetaujenta Skrevet 26. september 2014 #1 Skrevet 26. september 2014 Dette er fryktelig syns jeg. Vi blir møkklei av hele jula før den har startet. Hva mener du om saken? Jeg boykotter herved alt som heter julevarer frem til 1 desember!
Gjest Badebuksa Skrevet 26. september 2014 #2 Skrevet 26. september 2014 Jeg er så uhyre sjelden på IKEA siden det ligger midt i ingenmannsland, så føler ikke det påvirker min julestemning nevneverdig. Men for min del kan det godt starte med julepynt osv 1.12 alle andre steder, en pangstart på adventstida!
Chloe- Skrevet 26. september 2014 #3 Skrevet 26. september 2014 Jeg regner egentlig ikke IKEA-utstillinger som julevarer. Mer som inspirasjon til hvordan du selv kan få det i jula, dersom du hiver deg rundt allerede i september. Første desember er det for sent. 1
Vindmølle Skrevet 26. september 2014 #4 Skrevet 26. september 2014 Jeg var på ikea igår, og reagerte på det samme. Jeg synes det er fryktelig tidlig! Kakemann har jo vært i butikkhyllene en stund allerede, det er like ille. Jeg styrer unna alle slike juletida i mange uker fremover, så regner med at julestemningen er intakt når desember kommer
Gjest constance90 Skrevet 26. september 2014 #5 Skrevet 26. september 2014 (endret) Jeg forstår godt hvorfor jula starter tidlig i butikkene. At ikea har utstilling klar nå er hvertfall ikke i tidligste lageret. Det er bare å overse hvis det blir for mye Endret 26. september 2014 av constance90 1
Hoppetaujenta Skrevet 26. september 2014 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2014 Det er bare å overse hvis det blir for mye ..men det går jo ikke. Julepynten og alt stæsjet er jo der rett foran nesene våre. Handelsstanden skal suge så mye penger ut av oss som de kan, jeg forstår det, men hva blir igjen da, hvis vi skal omgi oss med juleting i 3-4 mnd? Gi oss julen tilbake slik den antagelig er ment.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #7 Skrevet 26. september 2014 Anonymous poster hash: e0095...59d
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 26. september 2014 #8 Skrevet 26. september 2014 Jeg synes det er flott! Så kan de av oss som ønsker å kjøpe julepresanger tidligere få gjort det samtidig som at man får tak i gavepapir som ser litt julete ut.
Batteri Skrevet 26. september 2014 #9 Skrevet 26. september 2014 IKEA starter julesalget så tidlig fordi etterspørselen er der. Det er MANGE kunder som skal ha MASSE varer. Sier seg selv at man trenger god tid og stor plass.
Gjest Peanut Skrevet 26. september 2014 #10 Skrevet 26. september 2014 Dette er fryktelig syns jeg. Vi blir møkklei av hele jula før den har startet. Hva mener du om saken? Fullstendig enig. Det blir ikke noe gøy med jul når det starter så tidlig som det gjør, og dessuten så virker det som om alt bare dreier seg om penger, penger og atter penger.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #11 Skrevet 26. september 2014 Ingenting slår princess i 2013 uansett, de sendte julereklame i august. Regner med de fikk klager, for den gikk ikke lenge Anonymous poster hash: f0372...e81
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #12 Skrevet 26. september 2014 Det er så enkelt som tilbud og etterspørsel, og klagekoret er det samme hvert år. GJESP. Anonymous poster hash: 1fdc9...a64 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #13 Skrevet 26. september 2014 Jeg jobber der (på Furuset) og jeg ELSKER når juletorget kommer. det er så innmari koselig å gå rundt og se på all den vakre julepynten, og få sniktitte før alle andre Vi selger bøtter og spann av dette hvert sabla år, kundene blir aldri lei ! :) Anonymous poster hash: 04808...7e9 2
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 26. september 2014 #14 Skrevet 26. september 2014 Det er slik at om produsentanr skal tjene pengar på td kakemenn, julebrus, marsipan osv så må varene vera i sal i 3 mnd. Men ja, eg syns det er tidleg!
Gjest Sunshine23 Skrevet 26. september 2014 #15 Skrevet 26. september 2014 Juleutstilling skal man ha i desember og ikke i september! Helt hårreisende synes nå jeg
Gjest Evans Skrevet 26. september 2014 #16 Skrevet 26. september 2014 Jeg har sluttet å irritere meg over det. Det er noe som har kommet for å bli tror jeg. Også har jeg blitt eldre, så syns det er kjekt å være ferdig med julehandelen farlig tidlig.
Silfen Skrevet 26. september 2014 #17 Skrevet 26. september 2014 Forbrukerne bestemmer. Jeg kjøper aldri noenting før desember, som er av type jul. Altså pepperkaker, julepynt, julebrus og diverse. Men noen elsker jo det og kjøper og kjøper på kakemenn i lange baner lenge før advent. Så da blir det sånn. Ikke skyld på butikkene. De vil selge. Det er de som kjøper som sitter med makten. Og vi som ønsker jul i desember og ikke i et kvart år, vi taper.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #18 Skrevet 26. september 2014 Så kult, nå fikk jeg lyst til å dra på ikea. Har så smått begynt å tenke på hvordan jeg skal pynte i desember i år. Anonymous poster hash: ad82c...6ea
Mental Skrevet 26. september 2014 #19 Skrevet 26. september 2014 Synes at man mister mye av stemningen når de begynner så tidlig, man bør liksom allerede være litt julete før butikkene blir helt tullete julete
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #20 Skrevet 26. september 2014 Merker jeg kommer i julestemning med en gang de første sinte innleggene om for tidlig julepynt kommer. Anonymous poster hash: a171e...c0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå