Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På den ene siden har vi en gjerrig mann som bryr seg lite om det som skjer rundt han hjemme. Er lat. Må si ting to ganger for han hører ikke etter når jeg snakker til han. Lar fint venner spandere uten dårlg samvittighet osv. Hvis jeg spør om penger så overfører han nøyaktig det beløpet som jeg ba om og ikke en krone mer. Men er snill og stabil mann.

På den andre siden har vi en med temperament problemer, blir fort hissig, satt i fengsel pga vold to ganger. Brukte vold mot meg og er glad i å drikke. Men gir meg alt som jeg ber om og litt til! Så. Hvem tror dere er eksen og hvem tror dere er ny kjæreste og hva er værst? Være gjerrig og lat eller hissig men gir deg alt!

Anonymous poster hash: ebb18...799

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper virkelig den som har brukt vold er eksen. "Gir alt", bortsett fra trygghet, stabilitet, omsorg, alt man ønsker i et forhold rett og slett. Gir blåveiser, smerte, redsel, søvnløse netter, sorg. Litt av en "mann".

At den andre er lat får dere jobbe med. Snakk sammen, lag lister over hvem som skal gjøre hva. At han er gjerrig, vel, du tjener vel egne penger? Du har da ikke valgt ham pga penger?

Anonymous poster hash: ebb8d...954

• Liker 2
Skrevet

En som bruker vold er alltid verst, men jeg ville ikke hatt noen av dem.

• Liker 4
Skrevet

Uff, vold er helt uakseptabelt.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Jeg ville ikke hatt noen av dem , hverken en som er gjerrig og lat eller en som bruker vold

Skrevet

Han med voldsproblemer er jo den verste, håper det er den andre du er sammen med. Men det høres jo ikke lovendes ut det heller...

Anonymous poster hash: 69220...31b
Skrevet

Hadde nok foretrukket singellivet jeg :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du kan alltid finne feil med kjæresten. Gjerrig og lat er innafor, trenger ikke være så vanskelig å jobbe med. Vold, derimot ...

Konklusjon: Håper du forteller at eksen er nr 2.

Endret av Flibidy Flæbidy
Skrevet

Du skriver jo i nåtid og fortid, så da er det jo ikke vanskelig å se hvem som er hvem.

Anonymous poster hash: 568ce...7bf

Skrevet

Det er nok den gjerrige som er min kjæreste nå ja, flyktet fra voldelig kjæreste til han. Mener jeg har det så bra som det går an, kanskje et lite luksusproblem i forhold til det jeg hadde før. Men er utrolig glad for at ikke alle mannfolk er konemishandlere. Eksen min påstår at han er ikke en sånn, siden han begynt å bruke vold mot meg på slutten av forholdet og vi var i lag i 7 år. Han påstår at han kunne aldri gjort det igjen og det var kun pga vi hadde en dårlig periode. Men er ikke det sånn at dersom man slår en gang så er det gjort? Det er ingen vei tilbake. Han slo meg en gang, men voldtok meg på fylla hele 6 ganger. Stakkars hans neste kjæreste. Håper han er ikke en "sånn" type som han sier, for deres skyld. Jeg er heldigvis ferdig med fyren :) ts

Skrevet

Han gir deg penger når du spør om det, men du kaller han gjerrig fordi han ikke overfører enda mer enn det du spør om..

Er vel ikke heller du som er litt bortskjemt da?

Anonymous poster hash: c39b7...3a0
  • Liker 2
Gjest krokodillen
Skrevet

Gjerrig? Han gir deg jo penger!

Han overfører ikke mer enn du ba han om?? Eeeeh, nei hvorfor skulle han det?? Vil du ha mer så si det! Herregud ass.

Skrevet

Ville aldri vært sammen med noen av de, men om jeg måtte valgt, ville jeg valgt han første.

Heller en som ikke gir meg penger (liker uansett ikke å motta penger fra andre, liker å jobbe for mine egne penger), enn en som er straffedømt for vold flere ganger og som sånn sett kan være en tikkende bombe.

Skrevet

Ingen av dem høres ok ut for meg, men så virker du som en person som ikke stiller så høye krav. En fyr som drikker og bruker vold men som "gir deg alt"?? Haha, narr meg ikke til å le....

Anonymous poster hash: cf436...b89
Skrevet

Fikk dårlig samvittighet, tar tilbake det jeg har sagt ang min kjæreste. Han KAN virke gjerrig innmellom, men det kan jeg leve med. Klart jeg tjener egne penger og vi deler på huslånet. Betaler likt begge to selv om han tjener mer, så han sitter igjen med mye mer penger enn meg etter at lånene blir trekt. Klart han gir meg penger når jeg spør om det, men det så vidt han gidder å sette over penger til meg. Var bare det, er ikke noe big deal egentlig.

Kanskje det er som dere sier. Jeg er bortskjemt og stiller ikke høye krav når jeg velger en mann. Men jeg er ikke så kravstor. Etter å ha vært i lag med han andre idioten som var voldelig er jeg glad jeg slipper det nå. Om han er litt lat og giddeløs er noe som KAN gjøres noe med. Jeg føler meg trygt hos han jeg er nå. Og jeg elsker han. Selv om. Han må bare bry seg litt mer om ting rundt han og ikke bare glo på tv. Han ser ikke engang hva som skal gjøres hjemme, ellers så ser han det men gidder ikke bry seg. Men jeg er uansett heldig som traff en mann som ikke bruker vold mot kvinner, ingen egentlig. Han er så snill som det går an og det gir meg glede :) han andre må bare "bli utsatt for noe ulykke" eller noe for min del. Kommer sikkert til å fortjene det så mye dritt som han har klart å utsette meg for.

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...