Gå til innhold

Har du funnet frem, og begynt å bruke vinterklærne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg, etter at høstkulden kom :):fryser:

Anonymous poster hash: bd511...58a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, parkasen er på..

Anonymous poster hash: 106de...cf0
Skrevet

Ja! Elsker når jeg kan begynne med lag på lag, store deilige skjerf og myke ullplagg :).

Anonymous poster hash: 6370b...d65

Skrevet

Nja... Har begynt å bruke hansker og skjerf når jeg sykler til jobb om morgenen. Men vinterjakker og vintersko får vente ei stund til. Dunparkasen bruker jeg uansett aldri før det er minusgrader ute.

Skrevet

Har funnet frem varmere jakker og høstsko, og har brukt hansker når jeg har syklet til jobb om morgenen. Vinterjakka skal få holde seg på loftet ei stund til (håper jeg!).

Lammeullsgensere og varmere cardigans er også tatt i bruk. Og ullsokker på beina.

Gjest Enhjørning
Skrevet

Ja. Men nå har ikke jeg verdens varmeste vinterklær så tror nok jeg må skaffe meg noe nytt i år.

Skrevet

Haha, definitivt ikke! Går enda i shorts og kjoler, jeg! (Østlandet) Er fortsatt ganske grei temperatur utpå dagen. Lua kommer nok på før buksa. Jeg hater vinter og er i full fornektelse!

Anonymous poster hash: decc6...457

Skrevet

Har begynt med lue,skjerf,hansker og varme cardigan. Må få kjøpt en skikkelig vinterkåpe og jakke da..

Skrevet

ja helt klart, men merker at jeg sliter litt med å tilpasse meg siden det ofte kan bli litt for varmt og temperaturen endrer seg mye iløpet av dagen.

Skrevet

Ikke enda, men må vel gjøre det snart. Her jeg bor er det iskaldt om morgenen, og så smelter jeg plutselig bort på ettermiddagen.

Skrevet

Nei! Her er det (nesten) sommervær-og temperaturer fortsatt :biggrin:

Skrevet

Her har det en tendens til å være for kaldt tidlig på dagen, og så for varmt senere på dagen.

Har på tøfler når jeg er inne mens det er kaldest ute.

Ellers har jeg ikke tatt frem varmt tøy nei. Kjører til jobb, og der er det alltid grei temp.

Anonymous poster hash: dd081...bc3
Skrevet

Jeg har tatt fram høstjakka, ellers er det fortsatt for tidlig for min del. Kommer nok til å vente til hvert fall oktober før jeg henter fram alt av vinterklær, da det fortsatt er ganske varmt tidvis på dagtid (trøndelag).

Skrevet

Har funnet fram ullskjerf og en tynn boblejakke pluss en "ull"kåpe. Parkas, luer og votter lar jeg ligge til det begynner å snø:)

Skrevet

Blir irritert over folk som har begynt å bruke vinter-Parajumpers. Hva med å skaffe en høstkåpe? :dry:

Skrevet

Ja. Boblejakka og tykt skjerf. Skal sies at jeg er forkjølet i tillegg, men dog.

Skrevet

Blir irritert over folk som har begynt å bruke vinter-Parajumpers. Hva med å skaffe en høstkåpe? :dry:

Seriøst? For en uttalelse. Er ikke alle mennesker i Norge som har råd til å ha eget plagg for hvert årsskifte. Noen ser heller ikke poenget i å kjøpe en jakke til høsten som varer et par måneder, når vinterjakka går helt fint. Vanvittig at det faktisk irriterer deg.

• Liker 3
Skrevet

Seriøst? For en uttalelse. Er ikke alle mennesker i Norge som har råd til å ha eget plagg for hvert årsskifte. Noen ser heller ikke poenget i å kjøpe en jakke til høsten som varer et par måneder, når vinterjakka går helt fint. Vanvittig at det faktisk irriterer deg.

Da burde en vel strengt tatt brukt pengene litt anderledes. Parajumpers jakker er ikke akkurat billig.

Vel, jeg syns det er litt merkelig å gå kledd som om det er midt på vinteren når det kun er september (ikke en spesielt kald en heller.), men hadde aldri blitt irritert på det.

• Liker 2
Skrevet

Det ser jo bare dumt ut å gå i en boblejakke når det er +15 ute :klaske: Å bruke "ikke alle har råd"-argumentet får deg ikke til å virke mer overbevisende, dessverre.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...