Gå til innhold

Har du funnet frem, og begynt å bruke vinterklærne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg, etter at høstkulden kom :):fryser:

Anonymous poster hash: bd511...58a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har kommet snø, så ja... Pleier aldri å ta fram vintertøyet senere enn høstferien.

Anonymous poster hash: a5c26...f47

Skrevet

Her er det tolv grader, så vinterklærne ligger fortsatt på loftet. Har funnet fram regnjakka da. ;-)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Ikke riktig ennå nei, det er langt fra kuldegrader ennå.

Men, - regnparkasen fra Iilse Jacobsen... den er funnet frem og tatt i bruk, for nå er det høst med vind og regn.

Ullkåpene og ullskjerfene henger pent på en stang og venter på tur.

Skrevet

I fag er det faktisk mange varmegrader igjen, så i dag blir det trench. Men ulljakka har vært framme flere ganger, særlig på kveldstid.

Anonymous poster hash: a5c26...f47

Gjest Badebuksa
Skrevet

Ja, deilig å,traske rundt i vinterstøvler og fôret kjeledress i 10+

Skrevet

Har tatt fram jakker, men ikke vintersko.

Må ha på dunjakke når jeg ser poden spiller kamp. Kald på sidelinjen

Skrevet

Selv har jeg kun dratt frem skjerf og ull-sjal, samt varme cardigans. Utrolig deilig å kunne tulle seg inn i myke og varme materialer på morgenkvisten!

Varme jakker og vintersko må nok vente til novembermåned derimot..

Skrevet

Prøver alltid å drøye det så lenge som mulig med å dra frem vinterjakker og vintersko, jeg får god nok tid til å bruke det senere i vinter uansett :fnise: Så frem til nå har jeg kun tatt frem varme skjerf og gensere + cardigans, og det funker helt greit under en skinnjakke. Har ikke fryst hittil.

Skrevet

Eg har teke fram ein god del ull, men eg har ikkje teke den store utskiftinga av garderoben som eg alltid gjer haust og vår. Alt av ulkjolar og slikt er i kasser enda. Eg er så heldig å ha mange jakker som eigentleg passar bra no - fire skinnjakker, to (eigentleg tre, men den eine er så simpel) trenchcoatar, to tweedblazarar, ein skinnfrakk og ei utruleg styggkul ullkåpe som er helt perfekte no, så eg fryder meg over hausten enda.

Neste helg blir den store utskiftinga, trur eg.

Skrevet

Har kjørt ulltrøye istedenfor t-skjorte noen dager nå ja.

Skrevet

Har funnet de frem, men ikke tatt i bruk enda. Går fortsatt i bomullsjakke og tynt skjerf. Men gleder meg vilt til å hoppe i min deilige pseudoteddyjakke og mitt nye lammeullskjerf. Wiiii :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...