Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg er blitt invitert til date med en type men ikke vet helt åssen jeg skal akseptere invitten? Er det vanskelig, liksom. Vil ikke virke billig....

Anonymous poster hash: 20a3b...de5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg er blitt invitert til date med en type men ikke vet helt åssen jeg skal akseptere invitten? Er det vanskelig, liksom. Vil ikke virke billig....

Hvor skal dere treffes?

Hjemme hos han? (Det ville ikke jeg gjort)

Hva skal dere gjøre på daten?

Anonymous poster hash: 6cf6c...301

Skrevet

Hvor skal dere treffes?

Hjemme hos han? (Det ville ikke jeg gjort)

Hva skal dere gjøre på daten?

Nei, altså det er litt varierende da. Klart at når det er første daten så er det kun det å bli kjent med hverandre, lære hverandre å kjenne på en måte. Umm ja det blir nok hjemme hos han da eventuelt på cafe.

Skrevet

Nei, altså det er litt varierende da. Klart at når det er første daten så er det kun det å bli kjent med hverandre, lære hverandre å kjenne på en måte. Umm ja det blir nok hjemme hos han da eventuelt på cafe.

Hjemme hos han, første gang dere skal møtes? Er du komfortabel med det?

For meg ville cafe eller et annet offentlig sted med andre til stede vært ønskelig.

Skrevet

Hjemme hos han, første gang dere skal møtes? Er du komfortabel med det?

For meg ville cafe eller et annet offentlig sted med andre til stede vært ønskelig.

Klart det, men han og jeg har chattet over en lengre periode over nettet og jeg føler meg rimelig trygg på at han ikke vil overfalle meg og ev. voldta meg eller det som værre er. Altså vi har møttes før, men da var det på en faktisk cafe. Var forsåvidt greit, fikk ingen store vibber men det var altså det. Nå vil han møte meg men føler meg allikevel usikker. Han var ikke så imponerende. Men altså han er mild av person da, så er ingenting å være redd for på den måten.

Skrevet

føler jeg da...

Gjest Enhjørning
Skrevet

Skjønner ikke helt problemstillingen, men.

Man trenger da ikke å rive av klærne sine om man møtes :) Lurer derimot litt på hvorfor du ønsker å møte han igjen når du virker så usikker og det positive er at han er mild?(Ikke at mild er en dårlig ting, bare høres ut som om dere ikke klaffet på resten). De jeg har møtt igjen som ikke var veldig bra første gang har det heller aldri blitt noe mer med selv om jeg valgte å møte noen av de på nytt.

Synes du skal gå for magefølelsen din, jeg. Om du ønsker å møte han igjen så gjør det men om du er usikker så vent eller ikke gjør det :)

Skrevet

Klart det, men han og jeg har chattet over en lengre periode over nettet og jeg føler meg rimelig trygg på at han ikke vil overfalle meg og ev. voldta meg eller det som værre er. Altså vi har møttes før, men da var det på en faktisk cafe. Var forsåvidt greit, fikk ingen store vibber men det var altså det. Nå vil han møte meg men føler meg allikevel usikker. Han var ikke så imponerende. Men altså han er mild av person da, så er ingenting å være redd for på den måten.

Hvor imponerende er alle de andre som pleier å be deg på deit, da?

• Liker 1
Skrevet

Hvor imponerende er alle de andre som pleier å be deg på deit, da?

For å være helt ærlig med det er han rimelig imponerende. La oss bare si det sånn at jeg sjeldent har fått slike følelser for noen andre før, ikke så fort i hvert fall. Jeg merket meg med en gang jeg så på han at jeg var mer enn interessert. Da vi først møttes på kafeen gjorde han alt riktig og la selvfølgelig også tilrette for meg, som en skikkelig gentlemann. Spurte høflig om det gikk bra med meg og sånt, var veldig påpasselig med at vi hadde det gøy. Utenom det har jeg egentlig ikke fått gjort meg opp noen formening, jeg mener han og jeg har tross alt kun snakket sammen en eneste gang. Føltes også på en måte som han og jeg forlot hverandre som gode venner, i stedet for kjæreste emne iom. at det ikke ble noe kyssing, eller klem for den saks skyld.

Skrevet

Vel, hvis det ikke står en kø av perfekte beilere og venter på å gjøre ham til skamme, så har du med andre ord intet å tape på å treffe ham igjen? :jepp:

Hva kan skje da? Enten begynner du å like ham mer, og leke med tanken på tøv og fanteri. Eller så dabber interessen ytterligere,og du slutter å betrakte ham som en venn, men mer som en venninne. Uansett en vinn/vinn-situasjon: Ny kjæreste eller bestevenninne. :ironi:

Skrevet

Javel det føles slik også på en måte siden jeg og han fant tonen ganske kjapt. Da vi snakket sammen virket det som vi hadde kjent hverandre en god stund allerede så er det jo også dette med den seksuelle spenningen som er så godt ivaretatt både fra ham og fra min sin side.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...