Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har pratet en god stund med en fyr som jeg kom i kontakt med på en datingside. Har møtt han 2 ganger da vi bor i to forskjellige byer med litt reise avstand.

Jeg skjønner meg bare ikke på han. Da jeg var på jentetur i byen "hans" sist gang var han rask til å ta kontakt, endte med at han kom og hentet meg fra byen og vi for hjem til han og det hele endte med sex. Han var edru.

Dagen derpå vartet han opp med romantisk frokost og vi satt og pratet lenge om egentlig alt.

Vi snakker skikkelig godt sammen og jeg føler virkelig at han er interessert. Da han skulle kjøre meg tilbake til hotellet kjørte han ekstra rundt for å vise meg hvor han jobbet, han viste meg hvor han hadde bodd før og tillogmed der foreldrene hans bor. Vi tok oss altså en rundtur før han slapp meg av på hotellet. Han hadde avtale med kompiser den kvelden, men vi ble enige om det ble byen på de, så skulle vi treffes. Da jeg skulle gå utav bilen kysset han meg.

Anonymous poster hash: b695a...6e0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hva er det du egentlig lurer på?

Anonymous poster hash: e9445...4b4
  • Liker 5
Skrevet

Jeg har pratet en god stund med en fyr som jeg kom i kontakt med på en datingside. Har møtt han 2 ganger da vi bor i to forskjellige byer med litt reise avstand.

Jeg skjønner meg bare ikke på han. Da jeg var på jentetur i byen "hans" sist gang var han rask til å ta kontakt, endte med at han kom og hentet meg fra byen og vi for hjem til han og det hele endte med sex. Han var edru.

Dagen derpå vartet han opp med romantisk frokost og vi satt og pratet lenge om egentlig alt.

Vi snakker skikkelig godt sammen og jeg føler virkelig at han er interessert. Da han skulle kjøre meg tilbake til hotellet kjørte han ekstra rundt for å vise meg hvor han jobbet, han viste meg hvor han hadde bodd før og tillogmed der foreldrene hans bor. Vi tok oss altså en rundtur før han slapp meg av på hotellet. Han hadde avtale med kompiser den kvelden, men vi ble enige om det ble byen på de, så skulle vi treffes. Da jeg skulle gå utav bilen kysset han meg.

Jeg hadde stjerner i øynene resten av dagen.

Hørte ikke noe mer fra han den dagen, og det endte med at jeg sendte skikkelig fyllemelding til han, og skrev at jeg var ferdig med han.

fikk tilsvar dagen etter at han ikke skjønte hva galt han hadde gjort.og at han hadde kompiser på besøk og ikke kunne gå fra de...

Det har nå gått en uke og vi har såvidt pratet sammen...

Blir så lei for jeg har virkelig følelser for denne fyren. går rundt med den angsten og det sliter virkelig på meg.

Rotete skrevet, men er virkelig ikke flink til å ordlegge meg.. huff..

Anonymous poster hash: b695a...6e0

Skrevet

Ja, hva er det du egentlig lurer på?

Klarte visst å sende den før jeg var ferdig! *Nybegynner

Skrevet

Hørte ikke noe mer fra han den dagen, og det endte med at jeg sendte skikkelig fyllemelding til han, og skrev at jeg var ferdig med han.

fikk tilsvar dagen etter at han ikke skjønte hva galt han hadde gjort.og at han hadde kompiser på besøk og ikke kunne gå fra de...

Det har nå gått en uke og vi har såvidt pratet sammen...

Blir så lei for jeg har virkelig følelser for denne fyren. går rundt med den angsten og det sliter virkelig på meg.

Da må du jo snakke med han skikkelig... Hvordan skal han reagere på at du sier at du er ferdig med ham? Hvordan ellers skulle han reagere? Du kan jo ikke sende en sånn melding bare for at han ikke kontakter deg på 1 dag?

Anonymous poster hash: e330b...8a2

• Liker 5
Skrevet

Da må du jo snakke med han skikkelig... Hvordan skal han reagere på at du sier at du er ferdig med ham? Hvordan ellers skulle han reagere? Du kan jo ikke sende en sånn melding bare for at han ikke kontakter deg på 1 dag?

Anonymous poster hash: e330b...8a2 Dette

Dette ble bare rot. Suger på å forklare. Jeg unnskylte meg selvflgelig og han sa at han skjønte at jeg ikke var edru, og at jeg ikke måtte tenke på det.

Etter dette har vi bare hatt kontakt på snapchat..

Skrevet

Dette ble bare rot. Suger på å forklare. Jeg unnskylte meg selvflgelig og han sa at han skjønte at jeg ikke var edru, og at jeg ikke måtte tenke på det.

Etter dette har vi bare hatt kontakt på snapchat..

Hmm... Men da har dere jo fortsatt kontakt da?

Anonymous poster hash: e330b...8a2

• Liker 1
Skrevet

Jo, men bare når jeg sender random til han påenmåte. Han er virkelig kjapp med å svare.. men blir så usikker, for han tar ikke kontakt med meg.
Hater virkelig følelser. Høres skikkelig barnslig ut nå. men jeg er så utolmodig, vil at det skal skje ting. Bør jeg bare la han ligge og se om han tar mer kontakt med meg?

Skrevet

altså det er flere variabler en må vurdere før en går til det steg å gi seg ut på denne måten. hvordan vet du at han føler det samme for deg, f.eks?

• Liker 1
Skrevet

Glem idioten.

Anonymous poster hash: 8c329...385
Skrevet

Nei jeg er jo usikker på om han føler noe som helst for meg. Tidligere pratet vi om det, og jeg sporte han rett ut om han var interessert i å bli bedre kjent. Da svarte han at det var avstanden som gjor det vanskelig, men at han ikke ville avslutte noe for jeg var en bra dame.
Han gir jo hint om at han liker meg, men om det er seriøst vet jeg jo ikke.

Skrevet

Hvis det er som du sier, at han skjønte du var full og at du ikke måtte tenke på det..... Hvorfor tenker du på det da ? Kan du ikke prøve å ikke gruble mer på dette, starte litt på nytt :) spør han om han vil treffes snart eller noe. Svarer han ja, så er han interessert. Svarer han nei, så er det sikkert greit å bryte av helt.

Anonymous poster hash: 8b1e9...c24

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det jeg har mest lyst til er bare å vente å se om han tar kontakt med meg. Men samtidig vil jeg ikke det heller.

Men det er så sinnsykt slitsomt, tenker på han heletiden.. Klarer ikke konsentrer meg om noe annet.

Nei det er jo sant, men den fylleangsten altså. Åårgh. Blir gal her jeg. Er så redd for å mase på han.
Han virker interessert men samtidig ikke... Jeg har jo ikke lyst til å virke påtrengende heller.

Endret av Wisket
Skrevet

Han kan jo ha merket at du heller ikke gir mye initiativ i det siste, og at han derfor tenker at du ikke er like gira lengre.. Ville sendt en melding for å spørre om å finne på noe. Så slipper du å bruke mer tid på å være usikker :) du har ikke noe å tape uansett!

Han har sikkert hatt fylleangst tidligere, og vet at det ikke alltid ligger mye bak ;p

• Liker 1
Skrevet

Om det kun er/var sex han er ute etter, hadde han da brukt så god tid med meg dagenderpå?

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Han er nok bare ute etter å utnytte deg.

Skrevet

Problemet er at vi bor 2 timer unna hverandre, så er liksom det at da må vi legge det til en helg om du skjønner. Vi kan ikke ta en kaffe etter jobb liksom :P

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Han er nok bare ute etter å utnytte deg.

?? :S

Skrevet

Ja, skjønner det ikke kan bli etter jobben, men det går an å planlegge en helg vel.:) ikke noe i veien for det hvis dere begge vil.

Skrevet

Jeg tror nok kanskje han ble litt skremt av den fyllemeldinga og tenkte at det ble litt vel mye drama. Det hadde i hvert fall jeg tenkt..

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...