AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 Hva synes dere om dem? Alle de jeg har møtt virker så grove og de fleste har voldsbagrunn. Kjenner du en grei en? Jeg bor i Bergen !!Anonymous poster hash: 61eba...e3a
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 Oj! Det var vel å dra alle over en kam . Jeg er selv trailersjåfør, dame, 43 år, normal bygget og med helt vanlige interesser. Gift, to barn, hus, hytte, båt og to hunder. Og den største volden jeg har utført er å slå i hjel noen mygg i løpet av sommeren . Kjenner også svært mange lastebilsjåfører/trailersjåfører og skal ikke nekte for at de du beskriver finnes, men de er ikke i flertall...Anonymous poster hash: 5b8ae...94f 6
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #3 Skrevet 25. september 2014 Er gift med en. Men ikke en slik som du beskriver.Anonymous poster hash: 7c2c7...d4d 1
lisske Skrevet 25. september 2014 #4 Skrevet 25. september 2014 Kjenner tre lastebilsjåfører: Onkel: Kunnskapsrik mann med tre barn, en god bamse og ingenting voldelig eller skummel over han. Kan virke litt uflidd til tider, men det er alt. Svoger: Liten og sped, mange og sterke meninger. Skikkelig god arbeidsmoral, virker dyktig i jobben sin. Kompis: God og snill bamse, som kjører mest i Nordland. Heller ikke noe voldsalarm ute å går her. Da jeg var student brukte jeg onkels kontaktnett for å få gratis skyss til ulike deler av landet, effektivt og hyggelig. Møtte noen snåle sjåfører, tror noen av dem tilbringte litt for mye tid alene... Men aldri sett på lastebilsjåfører som voldelige
Gjest Funky Punk Skrevet 25. september 2014 #5 Skrevet 25. september 2014 Kjenner ingen som er voldelige, iallefall ikke som jeg vet om. Alle er hyggelige mennesker som er lette å omgås med. Har selv jobbet som lastebilsjåfør noen år og derfor møtt en hel del av dem. Min mann har nettopp startet i det yrket.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #6 Skrevet 25. september 2014 Vel, jeg kjenner pappa. Han er den rauseste, snilleste, klokeste, minst voldelige mannen man kan finne. Fikk en litt sånn forsvarsmodus og "Makan, ikke snakk drit om faren min, for faen"-reaksjon av å lese dette, kjenner jeg. Anonymous poster hash: f3687...f6b 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #7 Skrevet 25. september 2014 Hehe.. Jeg var dessverre sammen med en.. Voldelig mann... Dømt for vold to ganger, drikker øl hele tiden ,, ustabil generelt, ts.. Anonymous poster hash: 61eba...e3a
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #8 Skrevet 25. september 2014 Hehe.. Jeg var dessverre sammen med en.. Voldelig mann... Dømt for vold to ganger, drikker øl hele tiden ,, ustabil generelt, ts.. Anonymous poster hash: 61eba...e3a Da har du nok bare vært uheldig. Sånne typer finner du innenfor alle yrkesgrupper. Jeg har en tidligere svoger som har en høy stilling i en av Norges største banker, er stadig i media og tilsynelatende godt likt. Men på hjemmeplan er han dessverre en tyrann og alkoholiker og med voldelige tendenser.Anonymous poster hash: 5b8ae...94f 1
Aphrodite Skrevet 25. september 2014 #9 Skrevet 25. september 2014 Syntes de fleste virker snille og gode. Men det er jo alltid noen gærninger innen for de ulike yrkesgruppene uansett.
Miss moneypenny Skrevet 26. september 2014 #10 Skrevet 26. september 2014 Kjenner en, han er verdens snilleste mann.
Gjest zerox_ztoleranz Skrevet 26. september 2014 #11 Skrevet 26. september 2014 Hva synes dere om dem? Alle de jeg har møtt virker så grove og de fleste har voldsbagrunn. Kjenner du en grei en? Jeg bor i Bergen !!Anonymous poster hash: 61eba...e3a Vittig..jeg har samme inntrykk av bergensere.
Gjest Keikolina Skrevet 26. september 2014 #12 Skrevet 26. september 2014 Vittig..jeg har samme inntrykk av bergensere. Lol!
Singha Skrevet 26. september 2014 #13 Skrevet 26. september 2014 Hva synes dere om dem? Alle de jeg har møtt virker så grove og de fleste har voldsbagrunn. Kjenner du en grei en? Jeg bor i Bergen !!Anonymous poster hash: 61eba...e3a Hvor mange er "alle" egentlig? Groveste jeg kjenner til er en som havna i slosskamp i fylla på byen i sin ungdom. Og jeg kjenner nok fler enn de fleste ettersom jeg kjører lastebil selv.
Puny Skrevet 26. september 2014 #14 Skrevet 26. september 2014 Det er vel dessverre stereotypien, men lastebilsjåfører er vel like forskjellige som oss andre tenker jeg. Kipt når et yrke blir så belastet...
Gjest Lille-pus Skrevet 26. september 2014 #15 Skrevet 26. september 2014 Kjente en der jeg bodde før, kompis av ex'en. Verdens triveligste kar. Gift og 2 barn. Meget glad i sin kone. Gjorde ikke en flue vondt. Under en guttemiddag på et sted i Oslo satt to små 'sossetupper' som studerte på BI (jada, jeg har studert der selv) og snakket dritt om ham. Gutta henvendte seg og sa hvor mye han var god for... og da fikk pipen en annen lyd gitt, - men han var ikke interessert, han var alt for glad i sin kone. Det er lastebilsjåfører og lastebilfirmaeiere for meg
koldbruna Skrevet 26. september 2014 #16 Skrevet 26. september 2014 Jeg kjenner mange og er gift med en. Kjenner ikke igjen den beskrivelsen du skriver om Lastebilsjåfører.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #17 Skrevet 26. september 2014 Jeg kjenner to. Begge er meget spesielle. Han ene er truende, voldelig og i grunn hyggelig resten av tiden. Han har barn han ikke skulle hatt. De er heldigvis voksne, men sliter. Han andre er hyggelig, men liker veldig unge jenter og kjøper sex veldig ofte, etterpå hører han på kristenmusikk for å få tilgivelse for sine synder.... Han bodde hjemme til han var over 30.Anonymous poster hash: f2263...160 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #18 Skrevet 26. september 2014 Jeg kjenner to. Begge er meget spesielle. Han ene er truende, voldelig og i grunn hyggelig resten av tiden. Han har barn han ikke skulle hatt. De er heldigvis voksne, men sliter. Han andre er hyggelig, men liker veldig unge jenter og kjøper sex veldig ofte, etterpå hører han på kristenmusikk for å få tilgivelse for sine synder.... Han bodde hjemme til han var over 30.Anonymous poster hash: f2263...160 Tipper han siste heter noe i retning av Tom Arne? Anonymous poster hash: 0ed14...774
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #19 Skrevet 26. september 2014 Det er ikke personen bak jeg tenker noe særlig over, men at de aller fleste jeg har møtt på i trafikken kjører som svin. Har ved flere anledninger vært redd i møte med dem. De ligger over sitt felt, og jeg må svinge unna for å ikke få dem front mot front. Når de ligger bak meg treffer de nesten hengerfestet med hvor nærme de ligger (Og jeg ligger i fartsgrensa!). Hater lastebilsjåfører ut fra måten de "satser" i trafikken. Verste opplevelse fikk meg til å stoppe en time på busstopp. Hadde fått panikkanfall ved en hendelse hvor en lastebil lå rett i fua på bilen. Det var glatt, tåkete og jeg så INGENTING, bortsett fra FJERNLYSENE som blinket bak meg og tuta som gikk! Ja, jeg slapp han forbi, men måten han var på var LIVSFARLIG. Kjære lastebilsjåfører, LÆR DERE hvordan dere skal kjøre! Flere av dere er farlige å ha i trafikken! Anonymous poster hash: b07dd...1fb
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #20 Skrevet 26. september 2014 Ja, samboer er lastebilsjåfør, men ikke sånn som du beskriver Anonymous poster hash: ec91a...4cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå