AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 Jeg er en helt fersk student som deler bolig med samboer. I dag er han reist tilbake til hjembyen på besøk til familien, og jeg skal komme etter neste uke grunnet diverse arrangementer i helgen. Men nå sitter jeg her alene i leiligheten og lengter skikkelig hjem. Det stikker skikkelig i brystet og jeg har bare lyst til å droppe alt av arrangementer for å reise hjem. Bor bare to timer unna her jeg er nå, men er skummelt hjemmekjær Hvordan taklet man slikt da? Har ingen å ringe til nå så sent, og sitter bare oppe og surrer fordi jeg ikke får sove..Anonymous poster hash: 0731d...165
Karenina Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 Det er lov å ha hjemlengsel! Mitt råd er egentlig bare å "stå han ut", hvis du skjønner. Gi deg lov til å lengte, se en trist film om du må gråte ut litt, og vær litt god mot deg selv. Ta en lang dusj, ansiktsmaske, lakker neglene dine, etc, så vil du nok føle deg mye bedre i morgen igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå